Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-08-2022, 00:00
ID закупівлі: 9e43d9bb66204550bd1a3b3f720fef8c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 111 560,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 557,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01985050 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Браславец |
Телефон: | +380562338337, +380976714920, +380970800269 |
E-mail: | tkrudnev@gmail.com |
Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26. |
0 |
Доброго дня Учаснику! Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації / документах, що подані учасником ТОВ "ТЕРМОСТАНДАРТ" у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією до закупівлі послуг за предметом « Послуги з технічного обслуговування обладнання систем припливно - витяжної вентиляції та кондиціювання в адміністративному/хірургічному/педіатричному корпусах КНП «Міська багатопрофільна клінічна лікарня матері та дитини ім.проф.М.Ф.Руднєва» ДМР за кодом ДК 021:2015 - 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕРМОСТАНДАРТ" (надалі –учасник) виявлено невідповідності в інформації / документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ Про публічні закупівлі, подання яких вимагалось тендерною документацією (Додаток № 2) , а саме виявлено таку невідповідність: У п 1.2. Додатку № 2 тендерної документації необхідно «Надати учаснику підтверджуючі документи на працівників (не менше 2-х осіб) за переліком зазначеним у довідці відповідно до вимог п.1.1.: - копії документів, які підтверджують трудові взаємовідносини учасника з працівниками, які безпосередньо виконуватимуть послугу: трудові книжки з обов’язковою копією сторінки де вказані посади і номер наказу зі штампом підприємства або Трудовий договір між працівником і учасником/роботодавцем.» Учасник надав довідку «Професійна структура та рівень кваліфікації основних робітників підприємства ТОВ «Термостандарт» з переліком спеціалістів /працівників (зазначив їх прізвища, ім’я, по батькові - ПІП), які безпосередньо виконуватимуть послуги за предметом закупівлі та надав на них копії трудових книжок з обов’язковою копією сторінки де вказані посади і номер наказу, крім Перехреста В.І. та Швеця Є.Ю. ,на яких безпосередньо надано в пропозиції "посвідчення з ОП при роботі на висоті" (вимога п.1.2. Додаток № 2 ТД). Щоб підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону звертаємося до учасника ТОВ "ТЕРМОСТАНДАРТ" з вимогою надати в пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, такі документи/інформацію: - копії трудових книжок на Перехреста В.І. та Швеця Є.Ю. з обов’язковою копією сторінки де вказана посада і номер наказу зі штампом підприємства учасника або зазначити інформацію у довідці (довільному вигляді) з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України щодо відсутності даного документу. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (п. 9 ст. 26 ЗУ)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.