Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-07-2022, 00:00
ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (обслуговування фільтруючих систем і питних фонтанчиків). Згідно документації. 1. Сервісне обслуговування питних фонтанчиків в закладах загальної середньої освіти Сервісному обслуговуванню підлягають встановлені в навчальних закладах питні фонтанчики «ПФ-1-4К» та «ПФ-1-6» разом з фільтрами «ВКМ-150У», які здійснюють доочистку та знезараження питної води і є засобом забезпечення питного режиму дітей. 1. Питний фонтанчик разом з фільтром після сервісного обслуговування має забезпечити високоякісну доочистку та знезараження питної води та гарантувати безпечне її вживання дітьми в сирому виді. 2. При сервісному обслуговуванні питного фонтанчика необхідно виконати ремонт кран-кнопки безпечної подачі води споживачу. 3. Технічне обслуговування питного фонтанчика передбачає заміну сорбенту-активованого вугілля та бактерицидної ультрафіолетової лампи необхідній по кількості, якості і потужності відповідно до «Технічних умов» на встановлений питний фонтанчик. 4. Сервісне обслуговування передбачає технічне обстеження та підналадку питного фонтанчика вцілому, в тому числі: - регулювання тиску витоку води з кран-кнопки; - тестування роботи УФ-лампи та пульта управління з індикатором світіння УФ-лампи; - промивку та дезінфекцію дезінфікуючим засобом кран-кнопки та кварцового чохла; - промивку та дезінфекцію дезінфікуючим засобом сифону; - перевірку герметичсності з`єднань трубопроводу; - заміну сифону зливу води (в разі необхідності); - заміна крану подачі води на питний фонтанчик (в разі необхідності); - встановлення або заміна редуктора тиску (в разі необхідності); - заміна шлангу армованого (в разі необхідності). 5. Після технічного обслуговування питного фонтанчика режим подачі води до кран-кнопки та після повинен забезпечити стабільний, якісно відрегульований для зручного вживання потік струменю води. 6. Продуктивність доочистки і знезараження води і подачі її для вживання через кран-кнопку повинна бути на рівні 60-80 л/год. 7. Гарантійний термін використаних матеріалів при обслуговуванні питного фонтанчика разом з фільтром (сорбент, УФ-лампа) має бути не менше 12 місяців або 10 тис. літрів води з урахуванням сталої якості вхідної води. 8. Після завершення робіт питна вода з питного фонтанчика повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до вживання людиною» протягом 12 місяців. 9. Виконавець повинен сприяти забезпеченню нормального функціонування питного режиму дітей протягом 12 місяців після сервісного обслуговування питних фонтанчиків, направляти своїх представників для виявлення та, при можливості, усунення поточних несправностей питних фонтанчиків (підтікань, регулювання тиску подачі води, тощо), або складати відповідні документи, якщо такі несправності неможливо усунути без додаткових ресурсів. 10. Вартість послуг з обслуговування питних фонтанчиків повинна включати вартість матеріалів, що будуть використані при наданні цих послуг. Заклади загальної середньої освіти Печерського району, де встановлено питні фонтанчики, які підлягають обслуговуванню Кількість: 22 заклади, 67 питних фонтанчиків Місцезнаходження закладів: м. Київ, Печерський р-н. (Додаток 5) Термін надання послуг – до 31.12.2022 р. 2. Заміна фільтрів та сервісне обслуговування фільтруючих систем очищення і знезараження води в харчоблоках освітніх закладів Сервісному обслуговуванню підлягають фільтрувальні системи очищення і знезараження питної води, в основі яких фільтр «ВКМ-500У» та які встановлені в харчоблоках для забезпечення дитячих закладів чистою питною водою для приготування їжі та напоїв з неї. 1. Фільтрувальна система після обслуговування має забезпечувати очистку водопровідної води до вимог Державних сантехнічних правил і норм України, особливо по вмісту хлору та хлорорганічних речовин. 2. Під час технічного обслуговування необхідно виконати демонтаж фільтра очистки води, замінити сорбент-активоване вугілля та ультрафіолетову лампу. Технічне обслуговування передбачає заміну, в разі необхідності, кварцового чохла блоку УФ-лампи на новий. 3. Здійснити промивку фільтрувальної системи, налагодити регенерацію сорбенту, усунути протікання або інші недоліки в роботі фільтрувальної системи. Технічне обслуговування передбачає заміну, в разі необхідності, на новий пульта управління роботою блоку УФ-лампи з встановленням світлового індикатора контролю його роботи. 4. Фільтрувальна система повинна забезпечувати автоматичний режим очистки та знезараження води, вона має бути налагоджена на регенерацію в нічний, зручний для користування час та унеможливити попадання неочищеної води для споживання. 5. Поточний контроль за функціонуванням фільтрувальної системи має здійснюватися в автоматичному режимі при візуальному нагляді персоналу. 6. Технічне обслуговування фільтруючої системи передбачає регулювання роботи дистанційної системи подачі води безпосередньо до ємності для приготування їжі чи напоїв з неї з заміною відповідних шлангів та кранів. 7. Сервісне обслуговування системи передбачає технічне обстеження та наладку системи в цілому, в тому числі : – налагодження регенерації сорбенту-активованого вугілля; – здійснення тестування роботи УФ-лампи та пульта управління з індикатором світіння УФ-лампи на предмет техніки безпеки; – промивку кварцового чохла та блоку УФ-лампи спеціальним дезінфікуючим засобом для таких робіт; – перевірку герметичності з`єднань трубопроводу; – заміну механічного фільтру (у разі наявності); – заміна крану подачі очищенної води (в разі необхідності); – встановлення або заміна редуктора тиску (в разі необхідності); – заміна шлангу армованого (в разі необхідності). 8. Гарантійний термін використання нового сорбенту має бути не менше 12 місяців. При цьому гарантований ресурс доочистки питної води фільтром після технічного обслуговування повинен складати близько 100 тис. літрів, а ресурс знезараження води не більше 6-8 тис. годин з урахуванням сталої якості вхідної води станом на час обслуговування. 9. Після завершення робіт, питна вода з фільтрувальної системи протягом 12 місяців повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм ДСанПіН 2.2.4.-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до вживання людиною». 10. Виконавець повинен сприяти забезпеченню нормального функціонування питного режиму дітей протягом 12 місяців після сервісного обслуговування фільтрувальних систем доочистки та знезараження питної води, направляти своїх представників для виявлення та, при можливості, усунення поточних несправностей фільтрувальних систем (підтікань, регулювання тиску подачі води, тощо), або складати відповідні документи, якщо такі несправності неможливо усунути без додаткових ресурсів. 11. Вартість послуг з обслуговування фільтруючих систем повинна включати вартість матеріалів, що будуть використані при наданні цих послуг. Освітні заклади Печерського району, де встановлено фільтруючі системи, які підлягають обслуговуванню. Кількість: 49 одиниць Місцезнаходження закладів: м. Київ, Печерський р-н. (Додаток 5). Термін надання послуг – до 31.12.2022 р.
ID закупівлі: a2fceccc415a42edb800e4a27c8896eb
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 605 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 025,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 39833860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стоцький Олег Леонідович |
| Телефон: | 380442530086 |
| E-mail: | olegstotskij99@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
6 |
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною було визнано тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" код в ЄДРПОУ 39350578. Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" код в ЄДРПОУ 39350578 виявлені невідповідності в документах, а саме: На підставі вищевикладеного та керуючись ч.16 ст. 29 Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" код в ЄДРПОУ 39350578 наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано копії дипломів про вищу освіту працівників відповідної кваліфікації завірених підписом та печаткою (у разі наявності) учасника, а саме на працівників Сігаєнко М.Є., та Долгий В.М. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.2 розділу “Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону” тендерної документації - Для підтвердження цієї інформації надати копії дипломів про вищу освіту працівників відповідної кваліфікації завірені підписом та печаткою (у разі наявності) учасника. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Копії дипломів про вищу освіту працівників відповідної кваліфікації завірених підписом та печаткою (у разі наявності) учасника, а саме на працівників Сігаєнко М.Є., та Долгий В.М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.