ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (обслуговування фільтруючих систем і питних фонтанчиків)

Закупівля:UA-2022-07-15-004160-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-01-28-009193-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-07-2022, 14:20
по 22-07-2022, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-07-2022, 14:20
по 01-08-2022, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 02-08-2022, 15:41
по 02-08-2022, 16:04

Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2022, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-07-2022, 00:00

ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (обслуговування фільтруючих систем і питних фонтанчиків). Згідно документації. 1. Сервісне обслуговування питних фонтанчиків в закладах загальної середньої освіти Сервісному обслуговуванню підлягають встановлені в навчальних закладах питні фонтанчики «ПФ-1-4К» та «ПФ-1-6» разом з фільтрами «ВКМ-150У», які здійснюють доочистку та знезараження питної води і є засобом забезпечення питного режиму дітей. 1. Питний фонтанчик разом з фільтром після сервісного обслуговування має забезпечити високоякісну доочистку та знезараження питної води та гарантувати безпечне її вживання дітьми в сирому виді. 2. При сервісному обслуговуванні питного фонтанчика необхідно виконати ремонт кран-кнопки безпечної подачі води споживачу. 3. Технічне обслуговування питного фонтанчика передбачає заміну сорбенту-активованого вугілля та бактерицидної ультрафіолетової лампи необхідній по кількості, якості і потужності відповідно до «Технічних умов» на встановлений питний фонтанчик. 4. Сервісне обслуговування передбачає технічне обстеження та підналадку питного фонтанчика вцілому, в тому числі: - регулювання тиску витоку води з кран-кнопки; - тестування роботи УФ-лампи та пульта управління з індикатором світіння УФ-лампи; - промивку та дезінфекцію дезінфікуючим засобом кран-кнопки та кварцового чохла; - промивку та дезінфекцію дезінфікуючим засобом сифону; - перевірку герметичсності з`єднань трубопроводу; - заміну сифону зливу води (в разі необхідності); - заміна крану подачі води на питний фонтанчик (в разі необхідності); - встановлення або заміна редуктора тиску (в разі необхідності); - заміна шлангу армованого (в разі необхідності). 5. Після технічного обслуговування питного фонтанчика режим подачі води до кран-кнопки та після повинен забезпечити стабільний, якісно відрегульований для зручного вживання потік струменю води. 6. Продуктивність доочистки і знезараження води і подачі її для вживання через кран-кнопку повинна бути на рівні 60-80 л/год. 7. Гарантійний термін використаних матеріалів при обслуговуванні питного фонтанчика разом з фільтром (сорбент, УФ-лампа) має бути не менше 12 місяців або 10 тис. літрів води з урахуванням сталої якості вхідної води. 8. Після завершення робіт питна вода з питного фонтанчика повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до вживання людиною» протягом 12 місяців. 9. Виконавець повинен сприяти забезпеченню нормального функціонування питного режиму дітей протягом 12 місяців після сервісного обслуговування питних фонтанчиків, направляти своїх представників для виявлення та, при можливості, усунення поточних несправностей питних фонтанчиків (підтікань, регулювання тиску подачі води, тощо), або складати відповідні документи, якщо такі несправності неможливо усунути без додаткових ресурсів. 10. Вартість послуг з обслуговування питних фонтанчиків повинна включати вартість матеріалів, що будуть використані при наданні цих послуг. Заклади загальної середньої освіти Печерського району, де встановлено питні фонтанчики, які підлягають обслуговуванню Кількість: 22 заклади, 67 питних фонтанчиків Місцезнаходження закладів: м. Київ, Печерський р-н. (Додаток 5) Термін надання послуг – до 31.12.2022 р. 2. Заміна фільтрів та сервісне обслуговування фільтруючих систем очищення і знезараження води в харчоблоках освітніх закладів Сервісному обслуговуванню підлягають фільтрувальні системи очищення і знезараження питної води, в основі яких фільтр «ВКМ-500У» та які встановлені в харчоблоках для забезпечення дитячих закладів чистою питною водою для приготування їжі та напоїв з неї. 1. Фільтрувальна система після обслуговування має забезпечувати очистку водопровідної води до вимог Державних сантехнічних правил і норм України, особливо по вмісту хлору та хлорорганічних речовин. 2. Під час технічного обслуговування необхідно виконати демонтаж фільтра очистки води, замінити сорбент-активоване вугілля та ультрафіолетову лампу. Технічне обслуговування передбачає заміну, в разі необхідності, кварцового чохла блоку УФ-лампи на новий. 3. Здійснити промивку фільтрувальної системи, налагодити регенерацію сорбенту, усунути протікання або інші недоліки в роботі фільтрувальної системи. Технічне обслуговування передбачає заміну, в разі необхідності, на новий пульта управління роботою блоку УФ-лампи з встановленням світлового індикатора контролю його роботи. 4. Фільтрувальна система повинна забезпечувати автоматичний режим очистки та знезараження води, вона має бути налагоджена на регенерацію в нічний, зручний для користування час та унеможливити попадання неочищеної води для споживання. 5. Поточний контроль за функціонуванням фільтрувальної системи має здійснюватися в автоматичному режимі при візуальному нагляді персоналу. 6. Технічне обслуговування фільтруючої системи передбачає регулювання роботи дистанційної системи подачі води безпосередньо до ємності для приготування їжі чи напоїв з неї з заміною відповідних шлангів та кранів. 7. Сервісне обслуговування системи передбачає технічне обстеження та наладку системи в цілому, в тому числі : – налагодження регенерації сорбенту-активованого вугілля; – здійснення тестування роботи УФ-лампи та пульта управління з індикатором світіння УФ-лампи на предмет техніки безпеки; – промивку кварцового чохла та блоку УФ-лампи спеціальним дезінфікуючим засобом для таких робіт; – перевірку герметичності з`єднань трубопроводу; – заміну механічного фільтру (у разі наявності); – заміна крану подачі очищенної води (в разі необхідності); – встановлення або заміна редуктора тиску (в разі необхідності); – заміна шлангу армованого (в разі необхідності). 8. Гарантійний термін використання нового сорбенту має бути не менше 12 місяців. При цьому гарантований ресурс доочистки питної води фільтром після технічного обслуговування повинен складати близько 100 тис. літрів, а ресурс знезараження води не більше 6-8 тис. годин з урахуванням сталої якості вхідної води станом на час обслуговування. 9. Після завершення робіт, питна вода з фільтрувальної системи протягом 12 місяців повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм ДСанПіН 2.2.4.-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до вживання людиною». 10. Виконавець повинен сприяти забезпеченню нормального функціонування питного режиму дітей протягом 12 місяців після сервісного обслуговування фільтрувальних систем доочистки та знезараження питної води, направляти своїх представників для виявлення та, при можливості, усунення поточних несправностей фільтрувальних систем (підтікань, регулювання тиску подачі води, тощо), або складати відповідні документи, якщо такі несправності неможливо усунути без додаткових ресурсів. 11. Вартість послуг з обслуговування фільтруючих систем повинна включати вартість матеріалів, що будуть використані при наданні цих послуг. Освітні заклади Печерського району, де встановлено фільтруючі системи, які підлягають обслуговуванню. Кількість: 49 одиниць Місцезнаходження закладів: м. Київ, Печерський р-н. (Додаток 5). Термін надання послуг – до 31.12.2022 р.

ID закупівлі: a2fceccc415a42edb800e4a27c8896eb

Відкриті торги
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 605 000,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:8 025,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:39833860 Досьє YouControl
Контактна особа:Стоцький Олег Леонідович
Телефон:380442530086
E-mail:olegstotskij99@gmail.com
Місцезнаходження:
01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
6
Отримати консультацію для перемоги

Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Способи підтвердження:
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Способи підтвердження:
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Способи підтвердження:
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Способи підтвердження:
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Інформація в довільній формі про те, що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Учасник підтверджує, що
2 - Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Способи підтвердження:
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Якщо в учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), він надає інформацію в довільній формі про те, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Сума існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Характер існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
6. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Оригінал банківської гарантії надається Переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 (п’ять) відсотків від вартості договору. Для розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Місцезнаходження Замовника: Україна, 01021, м. Київ, вул. Інститутська, 24/7 Код ЄДРПОУ: 39833860 Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. В разі продовження строку дії такого договору, дія забезпечення має бути продовжена на відповідний строк. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5 (п’ять) відсотка від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. У випадку ненадання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю до завершення строку, визначеного згідно ч. 6 ст. 33 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця з підстави, що передбачена згідно абз. 5 п. 3 ч. 1 ст. 31, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник набуває права на безумовне звернення стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, та в повному розмірі (шляхом письмового звернення до банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії до відповідного бюджету та згідно визначених замовником реквізитів рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника), у випадку одноразового порушення учасником, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині якісних характеристик наданих послуг, порушення строків надання послуг, більше ніж на 10 днів, а так само у випадку часткової або повної відмови учасника, з яким укладено договір про закупівлю, від виконання договору про закупівлю в частині надання послуг, що було зафіксовано шляхом складення замовником відповідної претензії, адресованої учаснику, з яким укладено договір про закупівлю
Статус: Активна
Дата створення: 15-07-2022, 13:29:38
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Учасника в межах отриманого бюджетного фінансування. Бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах затверджених кошторисних призначень. Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання послуг на підставі Актів в розрізі кожного навчального закладу відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 4.3. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
8 025,00 UAH
Початок аукціону:
02-08-2022, 15:41
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-07-2022, 14:23:02
Експортовано:15-07-2022, 14:22:05
Експортовано:15-07-2022, 14:22:17
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-07-2022, 14:21:06
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-07-2022, 14:21:23
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-07-2022, 14:21:37
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-07-2022, 14:21:54
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обслуговування фільтруючих систем і питних фонтанчиків. (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)

116
послуга
Україна, Відповідно до документації,
по 31-12-2022
50510000-3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 50А, 03067, Нестеренко Микола Іванович
Остаточна пропозиція:
1 589 993,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 589 993,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2022, 15:21
Період подачі оскарження:
по 19-08-2022, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-08-22, 13:51:28
24

За результатами оцінки найбільш економічно вигідною було визнано тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" код в ЄДРПОУ 39350578. Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" код в ЄДРПОУ 39350578 виявлені невідповідності в документах, а саме: На підставі вищевикладеного та керуючись ч.16 ст. 29 Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" код в ЄДРПОУ 39350578 наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано копії дипломів про вищу освіту працівників відповідної кваліфікації завірених підписом та печаткою (у разі наявності) учасника, а саме на працівників Сігаєнко М.Є., та Долгий В.М. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.2 розділу “Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.  Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону” тендерної документації - Для підтвердження цієї інформації надати копії дипломів про вищу освіту працівників відповідної кваліфікації завірені підписом та печаткою (у разі наявності) учасника. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Копії дипломів про вищу освіту працівників відповідної кваліфікації завірених підписом та печаткою (у разі наявності) учасника, а саме на працівників Сігаєнко М.Є., та Долгий В.М.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-08-22, 13:51:28
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2022-07-15-004160-a-c1
Номер договору:
ВТ/8/НС
Дата підписання договору:
22-08-2022, 10:00
Строк дії договору:
по 31-12-2022
1 589 993,00 UAH
Ціна договору
1 589 993,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 589 993,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 589 993,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Доказ:
Заява
довідка , Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Заява
довідка , Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Доказ:
Заява
довідка , ТОВ "НІМЕКС СЕРВІС" не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Вельчева М.М."   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 603 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 603 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Доказ:
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Учасник фізична особа підтверджує, що: Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Учасник підтверджує, що: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Доказ:
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Учасник підтверджує, що: Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ