Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2025, 00:00
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 199 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 995 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22978663 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бортяш Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380544971837 |
| E-mail: | shostka-osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
0 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 17.02.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Комунальним підприємством телекомпанія «Акцент» (код ЄДРПОУ 13996018), в особі директора Дяглевої Ганни Іванівни, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі робіт/послуг: Послуга з розміщення інформації в медіа код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 92230000-2(послуги кабельних мереж-та радіомовлення) деталізований код 92232000-6(послуги кабельного телебачення). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-17-004594-а. 2. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах: 1. Учасник Комунальне підприємство телекомпанія «Акцент» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав тендерну пропозицію від 10.02.2025 року згідно Додатку № 1 тендерної Документації № 9 від 07.02.2025 року в якій загальна вартість (словами) не відповідає сумі грн. (з ПДВ) за послугу. 2. Учасник Комунальне підприємство телекомпанія «Акцент» (далі - Учасник)» не надав інформаційну довідку про субпідрядників/співвиконавців, згідно п.п.8.1 п.8. Якщо Учасник не планує залучати співвиконавців – такий Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний Лист у довільній формі. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників, згідно Додатку № 7 (перелік документів та /або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) пункт 22 тендерної Документації № 9 від 07.02.2025 року. 3. Учасник Комунальне підприємство телекомпанія «Акцент» (далі - Учасник)» не надав Лист, складений у довільній формі про згоду з проектом договору або підписаний проект договору про закупівлю згідно з Додатком № 6 тендерної Документації № 9 від 07.02.2025 року. 3. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону). Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним, ВИРІШИЛА У зв’язку з виявленими помилками: 1. Учасник Комунальне підприємство телекомпанія «Акцент» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав тендерну пропозицію від 10.02.2025 року згідно Додатку № 1 тендерної Документації № 9 від 07.02.2025 року в якій загальна вартість (словами) не відповідає сумі грн. (з ПДВ) за послугу. 2. Учасник Комунальне підприємство телекомпанія «Акцент» (далі - Учасник)» не надав інформаційну довідку про субпідрядників/співвиконавців, згідно п.п.8.1 п.8. Якщо Учасник не планує залучати співвиконавців – такий Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний Лист у довільній формі. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників, згідно Додатку № 7 (перелік документів та /або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) пункт 22 тендерної Документації № 9 від 07.02.2025 року. 3. Учасник Комунальне підприємство телекомпанія «Акцент» (далі - Учасник)» не надав Лист, складений у довільній формі про згоду з проектом договору або підписаний проект договору про закупівлю згідно з Додатком № 6 тендерної Документації № 9 від 07.02.2025 року виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей. 4. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.