Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 644 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 440 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43942459 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Слободян Ярослав Павлович |
| Телефон: | 380933782346 |
| E-mail: | investmentif@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76004, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 |
1 |
ПРОТОКОЛ 19.05.2025 (дата) № 50 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)), UA-2025-05-05-013544-a згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)), UA-2025-05-05-013544-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «15» травня 2025 о 12:54 року відбулося розкриття тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору. За результатами розкриття тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ". Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" у процедурі закупівлі UA-2025-05-05-013544-a виявлено наступні невідповідності: 1) Підпунктом 1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону встановлено наступний кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір предмет якого є ДК 021:2015 (CPV): 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР. У разі відсутності прямого зазначення коду ДК 021:2015 (CPV) у договорі, аналогічним вважається договір, предметом якого є надання послуг з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень. Для підтвердження відповідності вказаному критерію учасник надає: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - не менше 1 копії договору, що наведено в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), засвідчену учасником з усіма додатками та додатковими угодами, та актами про надання послуг на всю суму вказану в аналогічному договорі. Не менше одного аналогічного договору, але при бажанні, Учасник має право розширити перелік виконаних аналогічних договорів. Оригінали (копії) договорів надаються для всіх договорів, які зазначені в Довідці як аналогічні.» Для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію учасником було надано документ «ясіня праліси (договір, акт).PDF» що містить договір про надання послуг №14/22 від 20.07.2025 р. із додатками та актом про приймання-передачу послуг за вказаним договором. Проте, предметом вказаного договору є консалтингові послуги щодо процедури "Визначення належності лісових територій до відповідних категорій лісів, а саме пралісів, квазіпралісів та природних лісів для Державного підприємства "Ясінянське ЛМГ". Згідно опублікованого звіту про закупівлю без використання електронної системи, державним підприємством «Ясінянське лісомисливське господарство» проведено закупівлю згідно ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-17-010259-a). Оскільки, зазначений предмет договору не відповідає встановленим вимогам щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підставі підпункту 1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації, є необхідним надання учасником інформації та/або документів, які підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) Абзацом 3 підпункту 2 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації встановлено, що: «Якщо учасник є юридичною особою, він повинен надати документи, що підтверджують наявність фахівця, який відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам, у його штаті або на умовах цивільно-правового договору. Для цього юридична особа – учасник надає: 1) Один із наступних документів (на вибір): o наказ про прийняття відповідної особи на роботу; o сканкопію трудового договору; o копію цивільно-правового договору про надання послуг; o витяг з штатного розпису; o довідку про кадровий склад, де зазначена відповідна особа.» Проте, учасником не надано жодного із вказаних документів, що підтверджують наявність у його штаті або на умовах цивільно-правового договору працівників/виконавців Шпільчак І.В., Шпарик Ю.С., Пецик О.В., Ляшук І.Я. (Довганюк), Санчак І.І. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) не менше 1 копії договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з усіма додатками та додатковими угодами, та актами про надання послуг на всю суму вказану в аналогічному договорі Аналогічним вважається договір предмет якого є ДК 021:2015 (CPV): 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР. У разі відсутності прямого зазначення коду ДК 021:2015 (CPV) у договорі, аналогічним вважається договір, предметом якого є надання послуг з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень; 2) Привести у відповідність довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) до новоподаних документів; 3) Документи що підтверджують наявність у штаті учасника або на умовах цивільно-правового договору працівників/виконавців Шпільчак І.В., Шпарик Ю.С., Пецик О.В., Ляшук І.Я. (Довганюк), Санчак І.І. Для цього юридична особа – учасник надає: Один із наступних документів (на вибір): o наказ про прийняття відповідної особи на роботу; o сканкопію трудового договору; o копію цивільно-правового договору про надання послуг; o витяг з штатного розпису; o довідку про кадровий склад, де зазначена відповідна особа. 4) Привести у відповідність до новоподаних документів довідку в довільній формі, що містить: o повне ім’я, посаду особи та відомості про відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям (пп. 1 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації); o інформацію про її залучення до виконання предмета закупівлі; o підпис керівника учасника (та печатку, якщо використовується). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)), UA-2025-05-05-013544-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.