Закупівлю оголошено - 10-04-2025, 12:37. Дата останніх змін - 28-05-2025, 14:51

Послуги з атестації робочих місць за умовами праці

Послуги з атестації робочих місць за умовами праці... Державна закупівля - UA-2025-04-10-006341-a Послуги з атестації робочих місць за умовами праці від замовника КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ" від 4/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-10-006341-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-10-006397-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 12:37
по 15-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 12:37
по 18-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-04-2025, 11:05
по 21-04-2025, 11:28

Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1996333
1 996 333 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:9 981,67 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:59 889,99 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
ЄДРПОУ:34754617 Досьє YouControl
Контактна особа:Вероніка Міхно
Телефон:380577252801
E-mail:vpz.khgl@gmail.com
Місцезнаходження:
61145, Україна місто Харків, вул.Клочківська, будинок 195-А
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з атестації робочих мі ...
1 996 333 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-04-2025, 11:05
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з атестації робочих місць за умовами праці

1
послуга
61145 Україна Харківська область місто Харків вул.Клочківська, будинок 195-А
по 31-12-2025
73110000-6
Дослідницькі послуги


+-
Документи
Тип документа: Критерії прийнятності
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 12:35:53
      Тип документа: Критерії оцінки
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії оцінки
        публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 12:35:53
        Критерії оцінки
        публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 12:35:54
        Критерії оцінки
        публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 12:35:54
        Критерії оцінки
        публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 12:35:54
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 12:35:53
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 12:35:53
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 12:35:54
                      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                      +-
                      Пропозиції

                      Кваліфікація Учасників

                      Інформація про Переможця
                      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                      Рішення підписано
                      Ім'я:
                      ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"   Досьє YouControl
                      Строк розгляду пропозиції:
                      з 28-04-2025 по 27-05-2025
                      Статус:
                      учасник виграв закупівлю
                      Контактна інформація:
                      Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКА, будинок 72, 61002, Володимир Жигло
                      Остаточна пропозиція:
                      1 971 600 UAH, з ПДВ
                      Первинна пропозиція:
                      1 971 600 UAH, з ПДВ
                      Документи пропозиції:
                      Документи рішення:
                      Дата акцепта:
                      16-05-2025, 13:40
                      Період подачі оскарження:
                      по 22-05-2025, 00:00

                      Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

                      Дата публікації: 01-05-25, 15:39:39
                      Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

                      Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" закупівлі за предметом: «Послуги з атестації робочих місць за умовами праці» (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-10-006341-a) до 20 робочих днів, та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель у строк, передбачений пунктом 41 Особливостей.

                      Кінцева дата розгляду пропозиції: 27-05-25, 00:00:00

                      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                      Дата публікації: 14-05-25, 10:10:32
                      24

                      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Розділ 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо наявності у підприємства-учасника фахівців, які мають підтверджену в установленому порядку кваліфікацію та досвід роботи для проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, і які виконують роботу на умовах трудового договору. На підтвердження учасник надає Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за формою, визначеною в таблиці 1 до Додатку 1 Наявність у працівників Учасника, які будуть задіяні у проведенні атестації робочих місць, діючих посвідчень про перевірку знань з питань охорони за формою додатка 2 НПАОП 0.00-4-12-05 Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці за відповідними нормативно-правовими актами з питань охорони праці: - загальні питання охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим. Правила пожежної безпеки в Україні; - НПАОП 0.00-1.15-07 з наданням підтверджуючих документів проходження навчання з питань охорони праці ( наказ про створення комісії підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві); комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі); протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Аналогічна вимога викладена в абзаці 5 Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Наявність у підприємства-учасника фахівців, які мають підтверджену в установленому порядку кваліфікацію та досвід роботи для проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, і які виконують роботу на умовах трудового договору (підтверджуючі документи). На виконання вимог зазначеного пункту Учасник у складі пропозиції надав на підтвердження наступну інформацію та документи: - завантажено файл у форматі pdf Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - на підтвердження відповідної кваліфікації – надано завірені копії дипломів: файли ««Самойленко завірені pdf» ; «Жаркова вища економічна pdf», «Жаркова технік-хімік pdf», «Посвідчення до диплому Жаркова pdf», «Гончаренко pdf», «Сараєва pdf»; Файл «Наказ про стажування працівників pdf».; - на підтвердження знань з питань охорони: посвідчення файли: «Посвідчення з ОП Гончаренко pdf»; «Посвідчення з ОП Самойленко pdf»; «Посвідчення з ОП Жаркова pdf»; «Посвідчення з ОП Сараєва pdf», «Протокол навчання з НПАОП pdf.” Разом цим надав «Наказ про створення комісії підприємства pdf», «Посвідчення про навченість комісії pdf» та «Витяг з протоколу про навченість комісії з НПАОП pdf». Розглянувши зміст поданих документів на підтвердження у підприємства-учасника фахівців, які мають підтверджену в установленому порядку кваліфікацію та досвід роботи для проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, і які виконують роботу на умовах трудового договору виявлено, що учасником надано у складі пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зі змісту якої вбачається наявність працівників відповідної кваліфікації, що підтверджується дипломами, зазначено накази про прийняття на роботу: наказ від 31.10.2024 №12-К (Самойленко О. В.), наказ від 31.10.2024 №13-К (Гончаренко В Ф.), наказ від 31.10.2024 №14-К (Жаркова Н. Є), наказ від 01.11.2024 15-К (Сараєва І. С.), проте самі накази про прийняття на роботу відсутні в тендерній пропозиції. Отже має місце часткове надання інформації та документів. Разом з цим п.1 довідки містить неповну інформацію щодо здобутої кваліфікації Самойленко О. В начальника лабораторії, зокрема в пункті зазначено «вища, Інженер-технолог, хімічні технології Українська інженерно-педагогічна академія, 1999р.», натомість диплом, який надано на підтвердження відповідної кваліфікації зазначено «Хімічна технологія органічних речовин» Інженер хімік-технолог, Українська інженерно-педагогічна академія, 1999р.». Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наданням оригіналу (оригіналів) чи копій наказів про прийняття на роботу працівників, зазначених в довідці та приведенням інформації по п. 1 довідки про освіту Самойленко у відповідність до змісту диплому. 2. Розділ 3 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо наявності в підприємства-учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до п.3.2. Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник підтверджує наявність у підприємства – Учасника відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі, відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за формою, визначено в таблиці 3 до цього Додатку. На виконання вимог зазначеного пункту Учасник у складі пропозиції надав на підтвердження наступну інформацію та документи: - завантажено файли у форматі pdf «Відомості про реактиви», «Накладна 04-11(С3), «Накладна-2». Розглянувши зміст поданих документів щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним п.3.2 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації виявлено, що під завантаженим Файлом «Відомості про реактиви» надано Довідку щодо придбання, наявності та строків придатності реактивів, що будуть застосовуватись під час проведення досліджень від 15.04.2025 № 04, зміст якої за деякими пунктами не співпадає з наданими підтверджуючими документами щодо придбання реактивів «Накладна 04-11(С3), «Накладна-2», та виявлені невідповідності в інформації, що зазначена в довідці стосовно строку придатності реактивів, що будуть застосовуватись під час проведення досліджень. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку щодо придбання, наявності та строків придатності реактивів, що будуть застосовуватись під час проведення досліджень та заповнену за формою, визначено в таблиці 3 до Додатку 1 з урахувань наданих підтверджуючих документів придбання реактивів. ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику процедури закупівлі ТОВ "Східний експертно-технічний центр Держпраці" можливість виправити виявлені невідповідності в документах, надання яких вимагалось тендерною документацією протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наданням оригіналу (оригіналів) чи копій наказів про прийняття на роботу, зазначених в довідці працівників та приведенням інформації по п.1 довідки про освіту Самойленко у відповідність до змісту диплому. Довідку щодо придбання, наявності та строків придатності реактивів, що будуть застосовуватись під час проведення досліджень та заповнену за формою, визначеною в таблиці 3 до Додатку 1 з урахувань наданих підтверджуючих документів щодо придбання реактивів. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

                      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-05-25, 10:10:32
                      Договір
                      Договір опубліковано
                      Системний номер договору:
                      UA-2025-04-10-006341-a-c1
                      Номер договору:
                      212
                      Дата підписання договору:
                      26-05-2025, 00:00
                      Строк дії договору:
                      з 26-05-2025 по 31-12-2025
                      Інформація про підписанта покупця
                      ПІБ підписанта:
                      Максим КАПУСТЯН
                      E-mail підписанта:
                      kharkivmisklift@gmail.com
                      Посада підписанта:
                      Директор
                      Підписант діє на підставі:
                      Статуту
                      Номер IBAN:
                      UA833204780000026000924950335
                      Телефон підписанта:
                      380577252801
                      1 971 600 UAH
                      Ціна договору
                      1 643 000 UAH
                      Ціна договору без ПДВ
                      Інформація про Учасника
                      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
                      Рішення підписано
                      Ім'я:
                      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО"   Досьє YouControl
                      Строк розгляду пропозиції:
                      з 21-04-2025 по 29-04-2025
                      Статус:
                      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
                      Причина дискваліфікації:
                      Контактна інформація:
                      Україна, , , , , Мокрицький Андрій Анатолійович
                      Остаточна пропозиція:
                      389 995,20 UAH, з ПДВ
                      Первинна пропозиція:
                      389 995,20 UAH, з ПДВ
                      Документи пропозиції:
                      Документи рішення:
                      Період подачі оскарження:
                      по 04-05-2025, 00:00

                      Тендерна пропозиція аномально низька

                      Дата публікації: 21-04-25, 11:28:26
                      АНЦ

                      найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

                      Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 23-04-25, 00:00:00

                      Пропозиції Учасників

                      Пропозицію подав:
                      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО"   Досьє YouControl
                      Остаточна пропозиція:
                      389 995,20 UAH, з ПДВ
                      Первинна пропозиція:
                      389 995,20 UAH, з ПДВ
                      Інформація про субпідрядника:
                      Субпідрядники відсутні
                      Підпис:
                      підписано
                      Дата та час подання пропозиції:
                      17-04-2025, 14:32:28
                      Документи:
                      Тип документа:
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Резидентом підтверджується, що
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Підтверджується, що
                      Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
                      90
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Підтверджується, що
                      Мова тендерної пропозиції: Українська
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      Платіжне доручення на перерахування завдатку у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
                      2.0
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
                      5
                      Форма забезпечення:
                      5. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Підтверджується, що
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
                      3.0
                      Забезпечення тендерних пропозицій
                      Доказ:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Підтверджується, що
                      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Підтверджується, що
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Підтверджується, що
                      Наявність досвіду виконання аналогічного договору

                      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                      Пропозицію подав:
                      ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"   Досьє YouControl
                      Остаточна пропозиція:
                      1 971 600 UAH, з ПДВ
                      Первинна пропозиція:
                      1 971 600 UAH, з ПДВ
                      Інформація про субпідрядника:
                      не залучається
                      Підпис:
                      підписано
                      Дата та час подання пропозиції:
                      16-04-2025, 17:41:49
                      Документи:
                      Тип документа:
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Резидентом підтверджується, що
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Підтверджується, що
                      Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
                      90
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Підтверджується, що
                      Мова тендерної пропозиції: Українська
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      Платіжне доручення на перерахування завдатку у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш
                      Форма забезпечення:
                      Доказ:
                      Документ
                      КСП Харківміськліфт 264 від 23.05.25t_забезпечення.pdf, Платіжне доручення на перерахування завдатку
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
                      2
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
                      5
                      5. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Підтверджується, що
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
                      3
                      Забезпечення тендерних пропозицій
                      Доказ:
                      Документ
                      1685_Довідка_покриття.zip, Електронна банківська гарантія
                      Доказ:
                      Документ
                      1685_СХІДНИЙ_ЕТЦ_ДЕРЖПРАЦІ_Гарантія_11_04_2025.zip, Електронна банківська гарантія
                      Доказ:
                      Документ
                      Витяг_Денисенко_В_А_завірена_копія.zip, Електронна банківська гарантія
                      Доказ:
                      Документ
                      Довіреність Денисенко В.А. №2 від_02.01.2025.zip, Електронна банківська гарантія
                      Доказ:
                      Документ
                      Доказ:
                      Документ
                      Ліцензія_Денисенко_В_А_завірена_копія.zip, Електронна банківська гарантія
                      Доказ:
                      Документ
                      Рейтинг UaAAA завірена копія Денисенко.zip, Електронна банківська гарантія
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Підтверджується, що
                      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Антени вимірювальні електрична і магнітна, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Ваги електронні, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Віброметр портативний - аналізатор спектру ЕКОФІЗИКА-110В.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Газоаналізатор КОЛИОН-1В, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      ЛЮКСМЕТР .pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Пробовідбірник стаціонарний 2-х канальний ТАЙФУН Р-20-2, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Радіометр енергетичної освітленості РАТ-2П-КВАРЦ-41, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Рулетка Р5УЗК.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Секундомір механічний СОСпр-2б-2, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Сигналізатор-аналізатор ДОЗОР-С-М-4, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Термогігроанемометр Testo 410-2, відносна вологість, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Термогігроанемометр Testo 410-2, температура, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Термогігроанемометр Testo 410-2, швидкість руху повітря, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Фотометр фотоелектричний КФК-3, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Шумомір Октава-110А, 2024.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      16.Засоби вимірювальної техніки doc.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      17.Відомості про реактиви.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      18.Накладна 2 .pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      19.Накладна 04-11 (СЗ).pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      20.ДК відповідності матер-тех. бази.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      21.Довідка про визнання лабораторії атестованою.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      22.Лист лаб. повізований.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      23.Довідка про наявність лабораторіїdocx.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      24.Інформація про атестовані лабораторії.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Акт до договору оренди обладнання.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      Договір оренди обладнання .pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Підтверджується, що
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Доказ:
                      Документ
                      5Довідка працівників відповідної кваліф.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Витяг з протоколу про навченість комісії із загальних питаньpdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Витяг з протоколу про навченість комісіїp НПАОПdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Наказ про створення комісії pdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Посвідчення про навчання з НПАОП.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Посвідчення про навченість комісії з НПАОП.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Протокол про навчання з НПАОП.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Диплом Гончаренко pdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Диплом Жаркова вища економ.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Диплом Жаркова технік-хімік pdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Диплом Самойленко завіренpdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Диплом Сараєва .pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Наказ про стажування працівниківpdf.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Посвідчення до диплому Жаркова.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Свідоцтво про шлюб Жаркова.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      Свідоцтво про шлюб Самойленко.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Підтверджується, що
                      Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Доказ:
                      Документ
                      1Довідка про аналогічні договори docx.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Доказ:
                      Документ
                      2Договір №72+акт.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Доказ:
                      Документ
                      3 Договір №76 (РЕОНА)+акт.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Доказ:
                      Документ
                      4Договір №102 Міськсвітло+акт.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

                      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                      + -
                      Документи тендеру
                      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 12:35:59
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Інформація про субпідрядника /співвиконавця , Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника (далі - суб’єкт господарювання) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, в такому разі, Учасник: - повинен надати в довільній формі інформаційну довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, в якій зазначає повне найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження; - під час подання тендерної пропозиції заповнює окреме текстове поле електронної форми, де зазначається повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання. Ненадання такої довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі. Виконавець повинен надати послуги власним силами без залучення субпідрядників (довідка в довільній формі).
                          4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення підтверджується, що
                          1 - Платіжне доручення на перерахування завдатку у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          5
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          2
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Форма забезпечення
                          Іншій формі
                          Замовник Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» вимагає надання від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховано на рахунок Замовника у розмірі 2% від загальної суми вартості договору про закупівлю. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК» Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Послуги з атестації робочих місць за умовами праці» (код ДК 021:2015: 73110000-6 Дослідницькі послуги). Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Платіжне доручення на перерахування завдатку , Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК» Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Послуги з атестації робочих місць за умовами праці» (код ДК 021:2015: 73110000-6 Дослідницькі послуги). Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
                          5. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          3
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Забезпечення тендерних пропозицій
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються увідповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не більше 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме – 59889,99 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 99 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA448201720344370004000048515 в ДКСУ м.Київ; UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК».
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Електронна банківська гарантія , Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не більше 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме – 59889,99 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 99 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA448201720344370004000048515 в ДКСУ м.Київ; UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК».
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Наявність у підприємства-Учасника засобів вимірювальної техніки для виконання досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, вчасно повірених, відкаліброваних. Свідоцтва про повірку, або сертифікати калібрування повинні бути чинними на день подання пропозиції . при цьому строк їх чинності повинен бути не меншим ніж один місяць з моменту оголошення торгів. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі засобів вимірювальної техніки для виконання досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, вчасно повірених або отримали сертифікат калібрування та є будуть чинними на весь період надання послуг учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі засобів вимірювальної техніки для виконання досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, складену та заповнену за формою, визначеною в таблиці 2 до цього Додатку. Наявність у підприємства – Учасника відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі, відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за формою, визначено в таблиці 3 до цього Додатку Наявність у підприємства-учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно вимог «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженого ПКМУ №1107 від 26 жовтня 2011р. (із змінами внесеними Постановами КМ) на:  роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;  Місце виконання робіт/надання послуг – на території Замовника. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність лабораторії, що має право на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, передбачених Порядком проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 1992 року № 442 (зі змінами), місцезнаходження якої знаходиться в адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті), в якому будуть виконуватися роботи чи надаватись послуги.
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Наявність у підприємства-учасника фахівців, які мають підтверджену в установленому порядку кваліфікацію та досвід роботи для проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, і які виконують роботу на умовах трудового договору. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за формою, визначеною в таблиці 1 до цього Додатку Наявність у працівників Учасника, які будуть задіяні у наданні послуг, діючих посвідчень про перевірку знань з питань охорони за формою додатка 2 НПАОП 0.00-4-12-05 Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці за відповідними нормативно-правовими актами з питань охорони праці: Щодо підтвердження інформації стосовно спеціального навчання і перевірки знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці працівників, наведених у довідці відповідно до вимог підпункту 2.1 таблиці 1 до Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: У разі, якщо навчання працівників з питань охорони праці проводилось навчальним центром, – оригінал (оригінали) чи копію (копії) протоколу (протоколів)/витягу (витягів) з протоколу та посвідчень про те, що вони пройшли навчання та виявили знання: 1) НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; 2) законодавчих актів з охорони праці, організації роботи з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. У разі, якщо спеціальне навчання проводилось безпосередньо на підприємстві учасника його комісією: Оригінал (оригінали) чи копію (копії) протоколу (протоколів)/витягу (витягів) з протоколу та посвідчень про те, що вони пройшли навчання та виявили знання: 1) НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; 2) законодавчих актів з охорони праці, організації роботи з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Документальне підтвердження щодо складу комісії, яка пройшла навчання в навчальному центрі та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, стосовно кожного члена комісії – оригінал (оригінали) чи копію (копії) протоколу (протоколів)/витягу (витягів) з протоколу та посвідчень про те, що вони пройшли навчання та виявили знання: 1) НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; 2) законодавчих актів з охорони праці, організації роботи з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Примітка. Термін дії посвідчень, зазначених у пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, повинен бути чинним на весь строк надання послуг.
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-04-2025, 12:35:55
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного), а саме номер та дату укладення договору (договорів), повну назву замовника (замовників), з яким був укладений договір (договори), його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи, назву предмета закупівлі та початкову вартість договору (договорів). У якості підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) повинен бути тільки той договір (договори), зобов’язання за яким Учасником виконано в повному обсязі. Інформація про виконання зобов’язань (в повному обсязі) за аналогічним (аналогічними) договором (договорами) обов’язково зазначається Учасником у довідці. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати копію (копії) відповідного (відповідних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього (них) та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого (таких) договору (договорів), копії актів здачі-приймання наданих послуг. * Аналогічним за предметом закупівлі договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду з надання послуг ДК 021:2015-73110000-6-Дослідницькі послуги проведення лабораторно-iнструментальних дослiджень з атестацi'i робочих мiсць за умовами працi
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ