Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2025, 00:00
Дослідницькі послуги (Лабораторні та інструментальні дослідження, випробування, вимірювання, експертиза для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства та державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин), якість яких відповідає вимогам чинних нормативно-правових актів
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 868 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 340,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області |
| ЄДРПОУ: | 40309088 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Годована |
| Телефон: | +380673443107 |
| E-mail: | olha_hodovana@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76019, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Берегова, 24 |
0 |
Доброго дня Шановний учаснику! Головним управлінням Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області (далі – Замовник) під час розгляду тендерної пропозиції учасника ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з Особливостями UA-2025-01-02-005572-a на закупівлю Дослідницькі послуги (Лабораторні та інструментальні дослідження, випробування, вимірювання, експертиза для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства та державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин) код (ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно Додатку 1 до тендерної документації п.4. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Замовником були встановлені наступні кваліфікаційні критерії: - п.п. 4.4. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, у разі сплати Учасником ПДВ, або Витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі сплати Учасником єдиного податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку – надати лист- пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. Учасником не надано інформацію. Згідно Додатку 1 до тендерної документації п.5 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником були встановлені наступні кваліфікаційні критерії: - п.п. 5.3. Гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником у Додатку №3 та гарантує виконати його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору. Гарантійний лист не надано. Тому, просимо надати інформацію, яка вимагається у вищевказаних пунктах тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.