Період оскарження умов закупівлі - по 12-09-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 800 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 41156601 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Макогонова |
Телефон: | +380678810486 |
E-mail: | ecol75@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75 |
0 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути наступні невідповідності: 1. На вимогу п. 2.3. Додатку 6 Тендерної документації Замовника надати оригінали документів, що підтверджують кваліфікацію сортувальників, що зазначені у довідці Учасника від 14.09.2024 № 155, а саме надати дипломи, сертифікати тощо у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копії документів, завірених підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF. 2. На вимогу п. 1.1. та п. 1.2. Додатку 6 Тендерної документації Замовника надати документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, зазначеними у довідці Учасника від 14.09.2024 № 154, а саме на спецодяг для сортувальників- ватні тілогрійки. Також надати документи (інформацію) стосовно похибки зважування вагів платформенних ВПД Л-1010 (500кг), документи (інформацію) на халати захисні (з якого матеріалу виготовлено) та на рукавиці захисні (їх тип, з якого матеріалу виготовлено). 3. Привести у відповідність Довідку від 14.09.2024 № 154, а саме в частині перебування у власності або користуванні учасника переліченим обладнанням (матеріально-технічною базою) та в частині одиниці виміру «рукавиць захисних». 4. На вимогу п. 3.1. та п. 3.2. Додатку 6 Тендерної документації Замовника надати: - Довідку у довільній формі про наявність в учасника ТОВ "ЕКОІНТЕХНО" досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (-ів). Довідка повинна містити інформацію: найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження та контактний телефон, предмет договору, дату підписання договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір, що підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання робіт/надання послуг за нижче названим предметом: - дослідження морфологічного складу ТПВ; - дослідження з визначення фракційного (гранулометричного) складу ТПВ; - визначення вологості (гігроскопічної вологості) ТПВ. Довідка повинна бути оформлена відповідно до вимог 3.1. Додатку 6 Тендерної документації Замовника. Також надати копії договору (-ів) відповідно до наданої учасником довідки згідно з додатками, що підтверджують факт виконання таких договорів учасником ТОВ "ЕКОІНТЕХНО" в повному обсязі, а саме: актів виконаних робіт/наданих послуг. Оригінгали документів подавати у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або надати копії документів, завірені підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.