Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 100 161,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 501,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області |
ЄДРПОУ: | 40356714 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Полуніна Наталія Іванівна |
Телефон: | +380542776515 |
E-mail: | buhsumy@ukr.net |
Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,Суми, Лихвинська Стінка,25 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Сумська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Учасник) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Положенням Додатку 4 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, так Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. В ціні тендерної пропозиції учасник враховує витрати на доставку, сплату податків і зборів, та інших обов`язкових платежів передбачених документацією. Дана вимога виконана Учасником частково, оскільки в Формі «Тендерна пропозиція» в п.3. таблички, а саме: «Дослідження води відкритих водойм: Визначення титрометричним методом Запаху, прозорості, смаку, каламутності, кольору в частині кількість послуг (досліджень) зазначено «2», а необхідно «5» згідно вимог тендерної документації. На виконання даної вимоги надати уточнену тендерну пропозицію відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації згідно кількості послуг (досліджень) характеристик (показників, параметрів), що визначені умовами тендерної документації, а саме в формі «Тендерна пропозиція» п.3. «Дослідження води відкритих водойм: Визначення титрометричним методом Запаху, прозорості, смаку, каламутності, кольору» в частині кількість послуг (досліджень) привести до умов тендерної документації з відповідним арифметичним виправленням. Відповідно до п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.