Період оскарження умов закупівлі - по 21-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
| Контактна особа: | Незять Вікторія |
| Телефон: | 380974448434 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), КП ДОР «Аульський водовід» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції учасника, ДП "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: Послуги лабораторних досліджень якості питної води та поверхневої води р. Дніпро на вміст мікроелементів (ДК 021:2015 – 73110000-6 - Дослідницькі послуги) (оголошення № UA-2023-12-15-007592-a). Учасником у складі його тендерної пропозиції не надана довідка, складена в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою (ними) особою (ами), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua). Також надана Учасником цінова пропозиція складена не по формі, що зазначена Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен завантажити через електронну систему закупівель вищезазначену довідку, а також заповнену форму «Цінова пропозиція», приведену до відповідності форми замовника. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.