Період оскарження умов закупівлі - по 21-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-11-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44173515 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майстренко Наталя |
| Телефон: | +390663963255 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58005, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
ЗУ від 20.06.2022 р. № 2320 «Про управління відходами» створено нову систему надання послуг з управління побутовими відходами та впроваджено нову термінологію у цій сфері та розроблено проект наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України «Про внесення змін до наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30 липня 2010 року № 259», який повинен бути розміщений на офіційному вебсайті Мінінфраструктури (www.mtu.gov.ua), але, ще не оприлюднений.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-12-2023, 00:04
Період оскарження:
з 13-12-2023, 16:53 по 24-12-2023, 00:00
Документи:
Подати інформацію про те хто буде уповноваженою особою Учасника, яка передбачена п.4 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації, а саме: підтвердження уповноваженої особи (фізичної особи): довідка Учасника в довільній формі та копія паспорту і ідентифікаційного коду. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.