Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 800 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 104 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" |
| ЄДРПОУ: | 42399676 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Венглєвська |
| Телефон: | +380633329634 |
| E-mail: | liu.venhlievska@naftogaztrading.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04116, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ШОЛУДЕНКА, будинок 1 |
0 |
Враховуючи службову записку начальника Групи роботи з персоналом від 02.09.2025 №555 та у зв’язку із необхідністю опрацювання документів й детального аналізу документів щодо відповідності кваліфікаційним критеріям та технічної специфікації, наданих в складі пропозиції Учасника та задля дотримання умов/вимог тендерної документації в частині якісного розгляду та оцінки пропозицій, є потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації, наведеної в довідці (п.1.1.), Учасник має надати: на підтвердження інформації, наведеної в довідці (п.1.1.), Скановану копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього (мінімум одного виконаного договору) за період 2021-2025 роки, та документ(и), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору: акт наданих послуг або інший фінансовий документ з посиланням на реквізити договору, та/або -лист-відгук(и) (або рекомендаційний лист, тощо), із зазначенням предмету виконаного договору або переліку наданих послуг, номеру та дати договору, своєчасності та виконання договору про закупівлю. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації під аналогічним договором вважається виконаний договір з надання послуг з навчання та/або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель та/або освітньої послуги з публічних закупівель. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано заяву-договір на надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації №ПК-ЗМ-021-23 від 19.06.2023 з Державним підприємством обслуговування повітряного руху України, за яким відповідно до пункту 2.1. надані освітні послуги за освітньою програмою Закупівельний менеджмент, спеціальність 073 Менеджмент, галузь 07 Управління та адміністрування. За наданим договором неможливо підтвердити досвід виконання аналогічного договору з надання послуг з навчання та/або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель та/або освітньої послуги з публічних закупівель. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлені документи відповідно до вимог підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати: 1.1. Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (мінімум одного договору) про надання послуг за період 2021-2025 роки № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Контактні дані замовника/ контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)* Під аналогічним договором вважається виконаний договір з надання послуг з навчання та/або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель та/або освітньої послуги з публічних закупівель. *В разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку від 14.08.2025 №0405/25, за якою у стовпчику «предмет аналогічного договору» зазначено «освітня послуга за освітньою програмою «Закупівельний менеджмент». За зазначеною інформацію неможливо підтвердити досвід виконання аналогічного договору з надання послуг з навчання та/або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель та/або освітньої послуги з публічних закупівель. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлену довідку відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати: 1.1.Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (мінімум одного договору) про надання послуг за період 2021-2025 роки № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Контактні дані замовника/ контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)* _______________ ______________ ________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Під аналогічним договором вважається виконаний договір з надання послуг з навчання та/або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель та/або освітньої послуги з публічних закупівель. *В разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. На виконання вимог тендерної документації Учасником не надано довідку на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель довідку відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник на підтвердження інформації, наведеної в довідці (п.1.1.), має надати: на підтвердження інформації, наведеної в довідці (п.1.1.), учасник має надати: Скановану копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього (мінімум одного виконаного договору) за період 2021-2025 роки, та Документ(и), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору: акт наданих послуг або інший фінансовий документ з посиланням на реквізити договору, та/або - Лист-відгук(и) (або рекомендаційний лист, тощо), із зазначенням предмету виконаного договору або переліку наданих послуг, номеру та дати договору, своєчасності та виконання договору про закупівлю. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано договір №19 від 17.03.2025 з Приватним підприємством «Експерт-Плюс», за яким Учасник надав консультаційні послуги з питань закупівель за кодом ДК 021:2015 – 79418000-7, відповідно до пункту 1.1. договору. Підпунктом 1.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що під аналогічним договором вважається виконаний договір з надання послуг з навчання та/або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель та/або освітньої послуги з публічних закупівель, також за оголошеною закупівлею визначений код ДК 021:2015 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації. За наданим Учасником договором №19 від 17.03.2025 код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 79418000-7 Консультаційні послуги з питань закупівель, що відноситься до розділу 79000000-4 Ділові послуги: юридичні, маркетингові, консультаційні, кадрові, поліграфічні та охоронні. За наданим Учасником договором №19 від 17.03.2025 не можливо підтвердити досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлені документи відповідно до вимог підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для керівника учасника або посадових (службових) осіб учасника, що уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження; - для іншої посадової особи учасника, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано наказ від 01.07.2025 року б/н про покладання виконання обов’язків на Морозюка І.В., рішення засновника №РЗ-2 від 13.09.2024, рішення засновника №РЗ-4 від 08.04.2025 та Статут, затверджений рішенням засновника від 08.04.2025 №РЗ-3. За наказом б/н датований 01.07.2025, який підписаний директором Віталієм Якубишиним, визначено, що з метою забезпечення безперебійного функціонування та враховуючи те, що посада директора з 01 липня 2025 року є тимчасово вакантною покладається виконання обов’язків директора на першого заступника директора Морозюка Ігоря Васильовича на строк до повернення з відпустки директора у встановленому законодавством порядку. Згідно пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 №5067-VI визначено поняття «вакансія – вільна посада (робоче місце), на яку може бути працевлаштована особа». Відповідно до статтей 118, 119 Кодексу законів про працю України працівнику які залучаються до виконання обов'язків, передбачених Кодексом цивільного захисту України, законами України "Про військовий обов'язок і військову службу" і "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", надаються гарантії та пільги відповідно до цих законів. Відповідно до частини 3 статті 2 Закону України «Про відпустки» право на відпустки забезпечується, зокрема, гарантованим наданням відпустки визначеної тривалості із збереженням на її період місця роботи (посади), заробітної плати (допомоги) у випадках, передбачених цим Законом. Отже, якщо працівник відсутній у зв`язку із відпусткою, посада, яку він займає, не є вакантною. Пунктом 8.2.2. Статуту визначено: засновник призначає директора АМО та укладає з ним трудовий договір (контракт) у порядку, встановленому Статутом та чинним законодавством України та пунктом 8.7. Статуту: якщо посада директора є вакантною, засновник може призначити виконувача обов’язків директора строком не більше, ніж на шість місяців. Крім того, наказом Державного комітету статистики України від 05.12.2008 №489 затверджено типову форму №П-3 «Наказ (розпорядження про надання відпустки», за якою обов’язково зазначається вид відпустки та період відпустки (дата початку та закінчення), кількість календарних днів. Відповідно до інформації на сайті Мінюста https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result директор-керівник Академії міждисциплінарної освіти зареєстрований Якубишин Віталій Володимирович. За наданим Учасником наказом від 01.07.2025 б/н неможливо встановити правомірність виконання обов’язків директора, що покладені на Морозюка Ігоря Васильовича, в тому числі виконання обов’язків директора як за «тимчасово вакантною посадою» чи «на період відпустки директора», та період, на який покладається таке виконання. Виходячи зі змісту наказу б/н, наказ датований 01.07.2025, підписаний директором Віталієм Якубишиним 01.07.2025, який з 01.07.2025 вже знаходиться у відпустки, та посада якого з 01.07.2025 є тимчасово вакантною, тобто директор Віталій Якубишин підписав наказ б/н від 01.07.2025 знаходячись у відпустці 01.07.2025. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлені документи відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, що підтверджують повноваження Морозюка Ігоря Васильовича підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів: довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника (Морозюка І.В.) та виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), наказ про прийняття на роботу Морозюка І.В. 4. Відповідно до пункту 9.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран). На виконання вимог тендерної документації Учасником не надано довідку відповідно до пункту 9.2. Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель довідку відповідно до вимог пункту 9.2. Додатку 1 до тендерної документації. 5. Відповідно до пункту 9.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку (гарантійний лист, лист тощо) у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення учасника з проєктом договору, який наведено в Додатку 3 до тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проекту договору. На виконання вимог тендерної документації Учасником не надано довідку відповідно до пункту 9.3. Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель довідку відповідно до вимог пункту 9.3. Додатку 1 до тендерної документації. 6. Відповідно до пункту 10.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає сканований оригінал або копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, або лист у довільній формі про надання відповідної інформації з посиланням на сайт органу ліцензування. У разі відсутності доступу до сайту органу ліцензування, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію чинної ліцензії або іншого документа на право займатись відповідним видом господарської діяльності. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку від 18.08.2025 №3, в якій зазначено, що Учасником не надається ліцензія у складі тендерної пропозиції за підставою, що така діяльність не підлягає ліцензуванню відповідно до ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Відповідно до частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII визначені види господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню, зокрема: освітня діяльність, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених спеціальними законами у сфері освіти. Відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності" від 30.12.2015 №1187 закріплено види освітньої діяльності, які підлягають ліцензуванню, до них належить, зокрема: - у сфері післядипломної освіти - підвищення кваліфікації або підготовка в інтернатурі за відповідною спеціальністю. Також, частиною 11 статті 18 Закону України "Про освіту" від 05.09.2017 №2145-VIII закріплено: заклади освіти, що провадять освітню діяльність з підвищення кваліфікації працівників, обов’язковість якої передбачена законом, з підготовки в інтернатурі мають отримати ліцензію на відповідну діяльність та/або акредитувати відповідні освітні програми. Ліцензуванню підлягає освітня діяльність з підвищення кваліфікації працівників, обов’язковість якої передбачена законодавчими нормами. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель ліцензію на провадження господарської діяльності щодо освітньої діяльності з підвищення кваліфікації відповідно до вимог пункту 10.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.