Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 75 680 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 756,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Количева |
| Телефон: | +380462676319 |
| E-mail: | kolycheva.o@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
1 |
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1 Згідно з підпунктом 1 пункту 1 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору; - додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи його виконання (позитивний відгук від контрагента про виконання договору та/або акти виконаних робіт). Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. Аналогічним договором є договір на надання послуг за ЄДК 021:2015, згідно розділу І п.4 цієї тендерної документації. 1.2. Згідно з підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: Довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені надання послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує трудові відносини такого працівника з учасником (штатний розпис/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/ інший документ, копії наказів тощо). 1.3. Згідно з підпунктом 3.3. пункту 3 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: довідку довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 1.4. Згідно з підпунктом 3.11. пункту 3 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: Гарантійний лист про надання послуг належної якості відповідно до умов технічного завдання, викладеного у Додатку №3. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасником закупівлі надано довідку про виконання аналогічних договорів, що не підтверджено наданням копії відповідного договору та документами про його виконання 2.2. У складі пропозиції Учасником закупівлі не надано довідку, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені надання послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, а також документи на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує трудові відносини такого працівника з учасником (штатний розпис/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/ інший документ, копії наказів тощо). 2.3. У складі пропозиції не надано довідку щодо наявності чинної ліцензії. У складі пропозиції надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів, що не є предметом даної закупівлі. 2.4. У складі пропозиції не надано Гарантійний лист про надання послуг належної якості відповідно до умов технічного завдання, викладеного у Додатку №3. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати: підтверджуючі документи про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі: - копію договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору; - додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи його виконання (позитивний відгук від контрагента про виконання договору та/або акти виконаних робіт). Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. Аналогічним договором є договір на надання послуг за ЄДК 021:2015, згідно розділу І п.4 цієї тендерної документації. 3.2. Надати довідку, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені надання послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, а також документи на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує трудові відносини такого працівника з учасником (штатний розпис/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/ інший документ, копії наказів тощо). 3.3. Надати довідку довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 3.4. Надати Гарантійний лист про надання послуг належної якості відповідно до умов технічного завдання, викладеного у Додатку №3.
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1 Згідно з підпунктом 1 пункту 1 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору; - додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи його виконання (позитивний відгук від контрагента про виконання договору та/або акти виконаних робіт). Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. Аналогічним договором є договір на надання послуг за ЄДК 021:2015, згідно розділу І п.4 цієї тендерної документації. 1.2. Згідно з підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: Довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені надання послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує трудові відносини такого працівника з учасником (штатний розпис/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/ інший документ, копії наказів тощо). 1.3. Згідно з підпунктом 3.3. пункту 3 Додатку 1 Учасник у складі закупівлі повинен надати: довідку довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасником закупівлі надано договір, який за кодом ДК 021:2015 не відповідає предмету закупівлі. 2.2. У складі пропозиції Учасником закупівлі не надано документ, який безпосередньо стосується працівника, як викладача, який буде залучений до надання послуг, оскільки в складі пропозиції надано виключно документ щодо призначення його як виконуючого обов’язки директора. 2.3. У складі пропозиції не надано довідку щодо наявності чинної ліцензії. У складі пропозиції надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів, що не є предметом даної закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати: Довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору; - додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи його виконання (позитивний відгук від контрагента про виконання договору та/або акти виконаних робіт). Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. Аналогічним договором є договір на надання послуг за ЄДК 021:2015, згідно розділу І п.4 цієї тендерної документації. 3.2. Надати: документ на працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує трудові відносини такого працівника з учасником (штатний розпис/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/ інший документ, копії наказів тощо) як викладачем. 3.3. Надати: довідку довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.