Закупівлю оголошено - 27-06-2025, 14:15. Дата останніх змін - 18-07-2025, 00:00

Код ДК 021:2015 - 80520000-5 - Навчальні засоби.

Код ДК 021:2015 - 80520000-5 - Навчальні засоби.... Державна закупівля - UA-2025-06-27-006871-a Код ДК 021:2015 - 80520000-5 - Навчальні засоби. від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 6/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-27-006871-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-27-008137-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 14:15
по 03-07-2025, 14:20
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-07-2025, 14:20
по 08-07-2025, 14:20
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Код ДК 021:2015 - 80520000-5 - Навчальні засоби.

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
17160
17 160 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:100 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:01994095 Досьє YouControl
Контактна особа:Мацібора Зоріна Юріївна
Телефон:+380977971929
E-mail:oklpev@ukr.net
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Код ДК 021:2015 - 80520000-5 - ...
17 160 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навчання з «Радіаційної безпеки при використанні джерел іонізуючого випромінювання»

22
людина
01601 Україна м. Київ м.Київ вул.Шовковична 39/1
по 31-12-2025
80521000-2
Послуги, пов’язані з навчальними програмами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КОНСУЛЬТАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-07-2025 по 16-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ОТАМАНА ГОЛОВАТОГО, будинок 5, 65003, Юрий Гаджий
Остаточна пропозиція:
17 160 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-07-25, 14:41:32
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації. Всупереч вимогам пункту 9.6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі ТОВ "КОНСУЛЬТАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ" – в складі пропозиції не надано надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме : надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Після закінчення навчання надаються протоколи засідання комісій з перевірки знань встановленого зразка та посвідчення – надати гарантійний лист. Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ТОВ "КОНСУЛЬТАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ" не надано вищезазначений гарантійний лист. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Після закінчення навчання надаються протоколи засідання комісій з перевірки знань встановленого зразка та посвідчення – надати гарантійний лист.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-07-25, 14:41:32

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КОНСУЛЬТАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
17 160 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-07-2025, 14:40:50
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:25:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:15:51
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:15:51
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ