Код ДК 021:2015 - 80520000-5 - Навчальні засоби.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 17 160 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01994095 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мацібора Зоріна Юріївна |
| Телефон: | +380977971929 |
| E-mail: | oklpev@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації. Всупереч вимогам пункту 9.6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі ТОВ "КОНСУЛЬТАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ" – в складі пропозиції не надано надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме : надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Після закінчення навчання надаються протоколи засідання комісій з перевірки знань встановленого зразка та посвідчення – надати гарантійний лист. Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ТОВ "КОНСУЛЬТАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ" не надано вищезазначений гарантійний лист. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Після закінчення навчання надаються протоколи засідання комісій з перевірки знань встановленого зразка та посвідчення – надати гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.