Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 616 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Грущенко |
| Телефон: | +380507403489 |
| E-mail: | gruschenko.marina@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, вирішено, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
І. Перелік виявлених невідповідностей: На підставі вимоги пп.3 п.1 розділу 1.2. Додатку №1 до тендерної документації, Учасник завантажив до Системи скан-копію Статуту, у якому зазначені наступні обмеження: 1) п.п. 10.7.17 п.10.7. розділу 10 Статуту: «10.7. До виключної компетенції Суб’єкта управління Підприємством відповідно до покладених на нього завдань належить: … 10.7.17 прийняття рішення про надання згоди на вчинення Підприємством значних господарських зобов’язань (правочинів) у розумінні розділу 11 Статуту; 2) пп.11.1 розділу 11 Статуту: «Значним господарським зобов’язанням (правочином) Підприємства визнається господарське зобов’язання (правочин), що вчиняється Підприємством, якщо ринкова вартість майна, робіт, послуг, чи суми коштів, що є його предметом, становить 10 і більше відсотків вартості активів Підприємства, за даними останньої річної фінансової звітності.» Враховуючи, що повноваження директора ДП Карпатський Експертно-технічний центр Держпраці обмежені, Учасником не завантажено до Системи згоду Суб’єкта управління Підприємства на вчинення правочину або довідку про вартість активів за даними останньої річної звітності для підтвердження Учасником повноважень уповноваженої особи. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до пп.3 п.1 розділу 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації. Учасником надаються скановані копії статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати, згоду Суб’єкта управління Підприємства на вчинення правочину або довідку про вартість активів за даними останньої річної звітності, відповідно до пп.3 п.1 розділу 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.