| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 33 767 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 170 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Наталія Соляннік |
| Телефон: | +380442539808, +380500432553 |
| E-mail: | nataliia.solianyk@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
0 |
Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00
Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі пропозиції вказано у Додатку 1 документації. з технічних питань: Цятковська Олександра, старший фахівець управління розвитку корпоративної культури та лідерства Департаменту персоналу Національного банку України телефон: (044) 230-16-06, (067) 739-55-63 електронна адреса: Oleksandra.Tsiatkovska@bank.gov.ua з організаційних питань: Соляннік Наталія, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель Національного банку України телефон: (050) 043-25-53 електронна адреса: Nataliia.Solianyk@bank.gov.ua Місце надання послуг: дистанційно (онлайн формат). Строк надання послуг: Контрагент бере на себе зобов’язання надати послуги у повному обсязі у строк до 15.12.2025 року. Умови розрахунків: оплата здійснюється за фактично надані послуги за відповідним вебінаром протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання наданих послуг.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
у зв’язку з відсутністю на даний час подальшої потреби у закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-06-2025, 11:40 по 24-06-2025, 00:00
Документи:
Підстава: для більш детального аналізу поданої пропозиції (частина 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами і доповненнями) від 23.10.2024 №922-VIII; пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами).
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ “ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ “МУРЕНКО, КУРЯВИЙ І ПАРТНЕРИ” (ЄДРПОУ 44235764) по закупівлі “Онлайн-вебінари: Зміни в законодавстві з оплати праці та складанні податкової звітності з оплати праці - 80522000-9; Зміни в оформленні відрядження та оподаткуванні коштів на відрядження, авансові звіти, підтверджуючі документи - 80522000-9; Зміни в податковому законодавстві, оптимізація оподаткування - 80522000-9; Поглиблене висвітлення останніх змін до податкового законодавства/огляд податкових нововведень, актуальні питання в податковому законодавстві, адміністрування податків, все про ПДВ - 80522000-9; Військовий облік на підприємстві 2025 - 80522000-9; Спекотні зміни трудового законодавства, військові та податкові перевірки&штрафи, зміни по квоті 4%, трудові книжки та відпускні, класифікатор професій та робочий час - 80522000-9”, учасником: 1. Надано довідку про викладачів, які залучатимуться до викладання, у якій інформація про досвід викладачів не відповідає заявленим вимогам та темам відповідно до предмету закупівлі. У викладачів відсутній досвід викладання в галузі бухгалтерського і податкового обліку, оплати праці, змін в оформленні відряджень, податкових нововведень, військового обліку на підприємстві тощо, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 Додатку 1 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції” тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.2 Додатку 1 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка у довільній формі, про викладача(ів), який(кі) залучатиметься(уться) до викладання за програмами вебінарів, його(їх) досвід з викладання зазначених та/або аналогічних тем та/або курсів, що відповідає предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.