| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 298 170 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 490,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державний центр кіберзахисту Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України |
| ЄДРПОУ: | 36947982 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://scpc.gov.ua |
| Контактна особа: | Валерій Бондар |
| Телефон: | +380442818704 |
| E-mail: | v.bondar@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: – надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань замість Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; – надано Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість замість копії Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або копії Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку); – відсутні копії документів на підтвердження трудових відносин (трудовий договір або копія трудової книжки та/або копія наказу на призначення) із працівниками, які залучатимуться до надання послуг; – надано довідку з інформацією про повне виконання за 2024 рік аналогічного договору від 25.03.2024 № 08/24-ПКТБІТ, яка містить інформацію про вартість вказаного договору у розмірі – 39 168100 грн з ПДВ, що не відповідає інформації про вартість наданого аналогічного договору; – надано копію аналогічного договору за кодом основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 – 80510000-2 «Послуги з професійної підготовки спеціалістів», що не відповідає вимогам Оголошення; – відсутній гарантійний лист від Учасника, яким підтверджується відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та можливість здійснити надання послуг у визначений термін; – відсутній лист-згода з проектом договору (в довільній формі). 2) посилання на вимогу (вимоги) оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – абзац 2 пункту 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; – абзац 3 пункту 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; – абзац 11 пункту 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; – абзац 14 пункту 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; – абзац 19 пункту 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; – абзац 42 пункту 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; – абзац 43 пункту 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; – копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або копію Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку); – копії документів на підтвердження трудових відносин (трудовий договір або копія трудової книжки та/або копія наказу на призначення) із працівниками, які залучатимуться до надання послуг; – довідку з інформацією про повне виконання за 2021-2024 роки аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка містить коректну інформацію щодо: предмету договору; номер та дату його укладення; найменування контрагента; вартість договору. – копію аналогічного договору за кодом основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 – 80530000-8 «Послуги у сфері професійної підготовки»; – гарантійний лист, яким підтверджується відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та можливість здійснити надання послуг у визначений термін; – лист-згода з проектом договору. Примітка: відповідно до абзацу 55 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачено, що у разі, якщо умовами цього Оголошення вимагається подання документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, Учасник подає інший рівнозначний документ та/або відповідний лист-роз’яснення у довільній формі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.