Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 39 676,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 396,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 38624322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Сергій Малиновський |
| Телефон: | +380412423859 |
| E-mail: | s.malinovskiy@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10006, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
2 |
Додаток до протоколу від 13.03.2025 №162 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на Закупівлю UA-2025-03-05-001473-a має надати документальне підтвердження вимог визначених у п.1 викладених у розділі ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №6 до Тендерної документації для участі у відкритих торгах де Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції : п.6. Довідку про «Згоду з проєктом договору та з істотними умовами договору»; п.9. «Довідка (або лист або інформацію тощо ) у довільній форми, в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України»; Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі) (згідно додатку 4); п.10. «Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ». У разі неспроможності учасника надати інформацію по будь-якому з пунктів – надати лист з посиланням на відповідний нормативно-правовий документ, як визначено в Додатку №6 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.