Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 213 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 133 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01991820 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zvyageltmo.com/zakupivli |
| Контактна особа: | Максим Черпіта |
| Телефон: | +380630219610 |
| E-mail: | novogradtmotender1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,Звягельський р-н., м. Звягель, вул. Оржевської Наталії, будинок 13 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Учасник - ЖИТОМИРСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ІНСТИТУТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Закупівля за предметом Підвищення кваліфікації фахівців з базовою та неповною вищою медичною освітою згідно циклів удосконалення та спеціалізації Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-30-011930-a 1. Перелік перелік виявлених невідповідностей у пропозиції: - У складі пропозиції Учасника відсутні документи або пояснення щодо відсутності документів у складі пропозиції, що прямо вимагались в тендерній документації, та на які є посилання в інших документах пропозиції Учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 1.3. Додатку №1 до тендерної документації (На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів. * документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей в електронному або сканованому в форматі pdf вигляді в наступні документи: - Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо). 4. Учасник має усунути вказані невідповідності у строк що не перевищує – 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.