Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 387 528 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 875,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Стрелецька Рита Олександрівна |
| Телефон: | 380444612289 |
| E-mail: | streletska-ro@utg.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
3 |
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником на виконання підпункту 3.5. пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надана сканована копія сертифікату тренера Microsoft (МСТ) викладача, який втратив чинність. 1.2. Учасником на виконання підпункту 2.1.1. пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надана сканована копія договору № Н-110923-1 від 11.09.2023, який не є аналогічний договором згідно вимог підпункту 2.1.1. пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації, який у своєму складі не містить надання послуг з підготовки та/або навчання та/або підвищення кваліфікації за курсом /програмою/ темою Microsoft Excel та Power BI. 1.3. Учасником на виконання вимог підпункту 2.1.2. пункту 2. Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані скановані копії актів передачі-приймання робіт (надання послуг) № Н-110923-1 від 23.11.2023, № Н-140923-2 від 10.10.2023 до договору, який не відповідає визначенню аналогічного за предметом закупівлі. 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.5. Сканована копія діючого сертифікату тренера Microsoft (МСТ) викладача, який буде проводити навчання». Відповідно до пункту 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації: «Під час проведення закупівлі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.» 2.2. Підпункт 2.1. пункту 2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1.Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2.Сканована/-і копія/-ї акта/-ів виконаних робіт та/або акта/-ів виконання (надання) послуг, який/-і підтверджує/-ють виконання договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої копії акта/-ів виконаних робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг на всі договори, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. *під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір/-и** у складі якого/-их є надання послуг з підготовки та/або навчання та/або підвищення кваліфікації за курсом /програмою/ темою Microsoft Excel та Power BI. Учасник може надавати інформацію/матеріали про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в одному та/або в декількох договорах. **такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 2.3. Підпункт 2.1. пункту 2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї акта/-ів виконаних робіт та/або акта/-ів виконання (надання) послуг, який/-і підтверджує/-ють виконання договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої копії акта/-ів виконаних робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг на всі договори, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. *під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір/-и** у складі якого/-их є надання послуг з підготовки та/або навчання та/або підвищення кваліфікації за курсом /програмою/ темою Microsoft Excel та Power BI. Учасник може надавати інформацію/матеріали про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в одному та/або в декількох договорах. **такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації та пункту 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації. 3.2. Необхідно привести у відповідність інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. 3.3. Необхідно привести у відповідність інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від начальника департаменту з управління персоналом надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТСТОЛИЦЯ" (код ЄДРПОУ 38648977) за предметом закупівлі «Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації (Підвищення кваліфікації за курсами: Microsoft Excel та Power BI)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-12-30-009793-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТСТОЛИЦЯ" (код ЄДРПОУ 38648977) за предметом закупівлі «Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації (Підвищення кваліфікації за курсами: Microsoft Excel та Power BI)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-12-30-009793-a) до 20 робочих днів у відповідності до пункту 36 та пункту 41 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником на виконання вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу І Додатка ІІ до тендерної документації не надано скановану копію діючого сертифікату тренера Microsoft (МСТ) викладача, який буде проводити навчання. 1.2. Учасником на виконання вимог пункту 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано автентичний переклад сканованої копії сертифікату викладача, який буде проводити навчання, щодо присвоєння йому статусу сертифікованого спеціаліста Excel (Microsoft Office Specialist: Excel Expert). 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.5. Сканована копія діючого сертифікату тренера Microsoft (МСТ) викладача, який буде проводити навчання». Відповідно до пункту 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації: «Під час проведення закупівлі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.» 2.2. Згідно вимог пункту 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі: «Під час проведення закупівлі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.» 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу I Додатку ІІ та пункту 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації. 3.2. Надати інформацію/документи відповідно до вимог пункту 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації.
1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником на виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1. розділу І Додатка ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано документ (файл Додаток_1_технічні вимоги_.docx.asice.zip),що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі не за формою, яку наведено у ДОДАТКУ І до тендерної документації. 1.2. Учасником на виконання вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу І Додатка ІІ до тендерної документації не надано скановану копію діючого сертифікату тренера Microsoft (МСТ) викладача, який буде проводити навчання. 1.3. Учасником на виконання підпункту 3.6. пункту 3. розділу І Додатка ІІ до тендерної документації не надано скановану копія сертифікату викладача, який буде проводити навчання, щодо присвоєння йому статусу сертифікованого спеціаліста Excel (Microsoft Office Specialist: Excel Expert). 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно вимог підпункту 1.1. пункту 1. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за ФОРМОЮ, яку наведено у ДОДАТКУ І до тендерної документації.» 2.2. Згідно вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.5. Сканована копія діючого сертифікату тренера Microsoft (МСТ) викладача, який буде проводити навчання». Відповідно до пункту 7 Розділу І. Загальні положення до тендерної документації: «Під час проведення закупівлі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.» 2.3. Згідно вимог підпункту 3.6. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.6. Сканована копія сертифікату викладача, який буде проводити навчання, щодо присвоєння йому статусу сертифікованого спеціаліста Excel (Microsoft Office Specialist: Excel Expert)». Відповідно до пункту 7 Розділу І. Загальні положення до тендерної документації: «Під час проведення закупівлі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.» 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.2. Надати інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.3. Надати інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 3.6. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.