Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 123 080 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 230,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Булаш Світлана Василівна |
| Телефон: | 380444612332 |
| E-mail: | bulash-sv@utg.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
2 |
ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка/інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, яка передбачена вимогами підпункту 3.6. пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункту 3.6 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.6. Довідка/інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей (в довільній формі, при цьому, відповідальність за достовірність надання інформації несе учасник процедури закупівлі) або У разі, якщо учасник процедури закупівлі перебуває в обставинах, зазначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції, для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати в довільній формі довідку/інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей або У разі якщо учасник процедури закупівлі перебуває в обставинах, зазначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності (довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків), відповідно до вимог підпункту 3.6. пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від в.о. начальника департаменту з управління персоналом надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІТСТОЛИЦЯ» (код ЄДРПОУ 38648977) за предметом закупівлі «Послуги з професійної підготовки спеціалістів (Професійна підготовка спеціалістів за ІТ напрямками)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-11-28-001502-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІТСТОЛИЦЯ» (код ЄДРПОУ 38648977) за предметом закупівлі «Послуги з професійної підготовки спеціалістів (Професійна підготовка спеціалістів за ІТ напрямками)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-11-28-001502-a) до 20 робочих днів у відповідності до пункту 36 та пункту 41 Особливостей, а також частини 10 статті 29 Закону.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
1. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документа «Договір про надання інформаційних послуг» №12\09\24\1 від 12 вересня 2024 року (файли «Договір виконання аналогічних послуг програмування.pdf», «Договір виконання аналогічних послуг програмування.pdf.p7s»), укладеного з ТОВ «ІТ СТАФ» (надалі – Договір) на надання інформаційних та консультаційних послуг в сфері «Front-end developer/Java Spring Framework», який не відповідає визначенню аналогічного договору згідно примітки з позначкою «*» до підпункту 2.1.1 Додатку ІІ до тендерної документації, а саме: не містить послуг з підготовки та/або навчання та/або підвищення кваліфікації за напрямком та/або темою та/або курсом «Front-end developer» та/або «Java Spring Framework». Разом з тим, на виконання вимог підпункту 2.1.2 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документа «Акт здачі- приймання робіт (надання послуг) №24/11/24/12 від 24.11.2024 (файли «АКТ виконаних робіт аналогічних послуг програмування.pdf.p7s», «АКТ виконаних робіт аналогічних послуг програмування.pdf»), який не містить інформації про номер та дату укладання договору (файли «Договір виконання аналогічних послуг програмування.pdf», «Договір виконання аналогічних послуг програмування.pdf.p7s») відповідно, зазначений Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) не підтверджує виконання Договору, сканована копія якого надана на виконання вимог підпункту 2.1.1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/ів приймання-передачі товару та/або акту/-ів приймання виконання робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг, які підтверджують виконання аналогічних договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої/-их копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/ів приймання-передачі товару та/або акту/-ів приймання виконання робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір/-ори у складі якого/-их є надання послуг з підготовки та/або навчання та/або підвищення кваліфікації за напрямком та/або темою та/або курсом «Front-end developer» та/або «Java Spring Framework». ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2 є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку: - товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або - товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у підпункті 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. 2. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.3.1 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції не надано – рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Також, в підтвердження повноважень посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Статут, затверджений протоколом Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТСТОЛИЦЯ» № 09/04 від 09 квітня 2015 року ( файли: «Статут тов.pdf»; «Статут тов.pdf.p7s») та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 07.07.2022 року (файли «Виписка.pdf»; Виписка.pdf.p7s»), в якій зазначено, що учасник здійснює провадження своєї діяльності на основі «Модельного статуту». Разом з тим згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань підтверджено, що учасник здійснює свою діяльність на підставі «Модельного статуту». Відповідно виявлено невідповідність між офіційними даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань і документами поданими учасником у складі тендерної пропозиції. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.3 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.3. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 3.3.1. Керівника учасника-юридичної особи. 3.3.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 3.3.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканкопія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканованою/-ими копією/-ями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції відповідно до вимог наведених у підпункті 3.3 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації, а саме: 1) рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); 2) установчий/-і документ/-и у чинній редакції (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканкопія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.