Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 483 600 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 836 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Недял Дмитро Анатолійович |
| Телефон: | 380444612251 |
| E-mail: | nedial-da@utg.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
2 |
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту з управління персоналом, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ МЕРЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" (код ЄДРПОУ 40492204) за предметом закупівлі «Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації (Підвищення кваліфікації за курсом: «Управління проектами з використанням Microsoft Project»)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-10-31-003485-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ МЕРЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" (код ЄДРПОУ 40492204) за предметом закупівлі «Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації (Підвищення кваліфікації за курсом: «Управління проектами з використанням Microsoft Project»)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-10-31-003485-a) до 20 робочих днів у відповідності до пункту 36 та пункту 41 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником на виконання вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації надано скановану копію діючого сертифікату тренера Microsoft (МСТ) №305840-EA05CA викладача, який буде проводити навчання. Зазначений сертифікат викладений англійською мовою, проте учасником в порушення вимог тендерної документації не надано автентичний переклад цього документу. 1.2. Учасником на виконання вимог пункту 4. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації надано протокол від 18.05.2016 № 1 про призначення генерального директора Штопеля Є.Ю., проте згідно з наданими документами тендерної пропозиції учасника та наданим статутом від 04.06.2019 Штопель Є.Ю є директором. Таким чином, учасником не надано рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). 1.3. Учасником на виконання вимог пункту 4. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації надано наказ від 20.05.2016 № 01/01К на призначення генерального директора Штопеля Є.Ю., проте згідно з наданими документами тендерної пропозиції учасника та наданим статутом від 04.06.2019 Штопель Є.Ю є директором. Таким чином, учасником не надано наказ про призначення керівника. 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: «3.5. Сканована копія діючого сертифікату тренера Microsoft (МСТ) викладача, який буде проводити навчання». Відповідно до пункту 7 Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації: «Під час проведення закупівлі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо». 2.2. Згідно вимог пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: «4. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. 2.3. Згідно вимог пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: «4. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 3.5. пункту 3. розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. Якщо учасником надається документ, що складений на іншій ніж передбачено пунктом 7 Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. 3.2. Надати рішення про призначення керівника (у формі протоколу/ рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). 3.3. Надати наказ про призначення керівника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.