Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 295 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 955,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Затолюк Віктор Борисович |
Телефон: | +380689558312 |
E-mail: | vidd_snab_zttu@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2024-08-12-000405-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: п.п.1.1 п.1 РОЗДІЛ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ інформація у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації; п.п.2.2 п.2 РОЗДІЛ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо) (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товару та у повному обсязі згідно договору за кількістю (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі. Фото майданчика для практиччної підготовки; В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищзезазначених документів а саме: інформація у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації; копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо) (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товару та у повному обсязі згідно договору за кількістю (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі. Фото майданчика для практиччної підготовки;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.