Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 189 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 890,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Юлія Поліщук |
Телефон: | +380505478591 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору, скан-копію аналогічного договору та лист-відгук, в яких Виконавцем аналогічних послуг зазначено ГС «Європейське співтовариство з охорони праці» (ЄДРПОУ 42755196), яке не є учасником закупівлі. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 1-.3 п.1 Розділу 1 Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівлі Додатку №1 до тендерної документації: 1. Надати довідку в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) із зазначенням назви Замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника. Аналогічним договором вважається договір, умовами якого передбачається надання інформаційно – консультаційних послуг, або послуг щодо організації серії семінарів (конференцій), або навчальних або тренінгових послуг, або послуг з підвищення кваліфікації, або послуг з професійної підготовки за напрямком безпечного виконання земляних робіт 2. Надати скан-копію(-ї) аналогічного договору(-ів) разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Мінімальна вимога: надання одного договору. Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3.Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку від Замовника за аналогічним(-и) договором(-ами) про належне виконання зобов’язань. Мінімальна вимога: надання одного відгуку/рекомендації. Документи згідно пунктів 2. та 3. цього критерію надаються учасником по договору вказаному в довідці згідно п. 1., при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці згідно п.1. цього критерію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи вимоги п.1 Розділу 1. Додатку №1 до тендерної документації: Надати довідку в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника. Надати скан-копію(-ї) аналогічного договору(-ів) разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку від Замовника за аналогічним(-и) договором(-ами) про належне виконання зобов’язань. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не завантажив в складі тендерної пропозиції скановану копію статуту учасника або іншого установчого документу учасника. Крім того, не надання учасником сканованої копії статуту або іншого установчого документу, не дає можливості перевірити наявність або відсутність обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 3 п.1 Розділу 2 Інші вимоги до учасників закупівель Додатку №1 до тендерної документації: 3. Надати скановані копії статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи вимоги пп.3 п.1 Розділу 2. Додатку №1 до тендерної документації: Надати скановані копії статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності).
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної завантажив Довідку №130224-02 від 13 лютого 2024 р., яка за формою не відповідає додатку № 1.1 (не зазначено окремо особу, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції та особу, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, також не вказаний відповідний перелік документів). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп.1 та 2 п.1 Розділу 2 Інші вимоги до учасників закупівель Додатку №1 до тендерної документації: 1. Надати лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Надати копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлений Лист щодо повноважень посадових осіб за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації, враховуючи вимоги пп.1 та 2 п.1 Розділу 2. Додатку №1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.