Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 213 900,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 069,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04058692 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://merefaotg.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Тимошкова |
| Телефон: | +380573415520 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 62472, Україна, Харківська область,Харківський р-н, місто Мерефа, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА, будинок 213 |
2 |
Шановний учаснику! Керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пунктів 1.1. та 1.2. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати: - зазначений у довідці договір в повному обсязі з усіма додатками, видатковими накладними з підписами обох сторін, тощо. В складі тендерної пропозиції Вами в PDF-файлі «Академія дизайну.pdf» надано Договір №412, в якому відсутня дата реєстрації договору. В додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник має бути сертифікованим по стандарту ISO 45001:2019, ISO 9001:2015. Учасник не надав вищезазначених сертифікатів. В п. 6 Додатку 4 до тендерної документації вказано, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен завантажити довідку в довільній формі про відсутність підстав, які вказано в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Нагадуємо, що відповідно до п. 54 Особливостей вказано, що «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» В період уточнення не було подано жодної вимоги чи питання, а отже учасник погодився зі всіма вимогами щодо предмету закупівлі, які вказано в Тендерній документації. Нагадую, що Ви маєте виправити зазначену невідповідність протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення. Дякую.
Шановний учаснику! Керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пунктів 1.1. та 1.2. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати: - зазначений у довідці договір в повному обсязі з усіма додатками, видатковими накладними з підписами обох сторін, тощо. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір навчання та перевірка знань з нормативно-правових актів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та пожежно-технічного мінімуму. В складі тендерної пропозиції Вами в PDF-файлі «Договір Міський т ролейбус.PDF» викладено договір на суму 20 000,00 грн., а в PDF-файлі «Акт виконаних робіт Міський тролейбус.pdf» надано акт на суму 8400,00 грн., таким чином, договір наданий не в повному обсязі та вважається не виконаним. Прошу надати Довідку та зазначені у довідці договора в повному обсязі з усіма додатками, видатковими накладними з підписами обох сторін, тощо. В PDF-файлах «Акт Донецький держ.універ.внутр.справ.PDF», «Договір Донецький держ.універ.внутр.справ.PDF» відсутні дати реєстрації документів. В додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник має бути сертифікованим по стандарту ISO 45001:2019, ISO 9001:2015.Учасник не надав вищезазначених сертифікатів. Нагадуємо, що відповідно до п. 54 Особливостей вказано, що «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» В період уточнення не було подано жодної вимоги чи питання, а отже учасник погодився зі всіма вимогами щодо предмету закупівлі, які вказано в Тендерній документації. Нагадую, що Ви маєте виправити зазначену невідповідність протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення. Дякую.
Шановний учаснику! Керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пунктів 1.1. та 1.2. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати: - зазначений у довідці договір в повному обсязі з усіма додатками, видатковими накладними з підписами обох сторін, тощо. В складі тендерної пропозиції Вами в PDF-файлі «Довідка виконання аналогічних договорів.pdf» надано Довідку, в якій відсутні затребувана інформація, а саме: відсутнє посилання в системі Prozorro. Окрім цього, в складі тендерної пропозиції Вами в PDF-файлі «Договір + Акти НБУ.pdf» в якості аналогічного договору зазначений Договір, який укладено з Національним банком України, на суму 94 990,00 грн. та акти про приймання-передавання наданих послуг на суму 74 280,00 грн. Таким чином, Договір наданий не в повному обсязі. Прошу надати зазначений у довідці договір в повному обсязі з усіма додатками, видатковими накладними з підписами обох сторін, тощо. В додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник має бути сертифікованим по стандарту ISO 45001:2019, ISO 9001:2015. Учасник не надав вищезазначених сертифікатів і в PDF-файлі «Додаток 5 - Відомості про учасника.pdf» в п.13 таблиці «Загальні відомості про учасника» вказує, що «не обов’язково мати Міжнародний сертифікат ISO 9001:2008(2015)». Нагадуємо, що відповідно до п. 54 Особливостей вказано, що «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» В період уточнення не було подано жодної вимоги чи питання, а отже учасник погодився зі всіма вимогами щодо предмету закупівлі, які вказано в Тендерній документації. Нагадую, що Ви маєте виправити зазначену невідповідність протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення. Дякую.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.