Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 61b9f0b6ccba482da1046451c8ddcb00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 3 480 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 34 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Олена ЧИЧИРКО |
Телефон: | +380444612559 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено файл «Відомості про наявність персоналу, необхідного для виконання договору.pdf», заповнений не в повному обсязі, а саме: не заповнено колонку «Досвід роботи працівника/Освіта» для кожного із зазначених у довідці працівників. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп.2.1 п.2 Розділу 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі Додатку №1 до тендерної документації: Надати довідку у формі Таблиці №1 «Відомості про наявність персоналу, необхідного для виконання договору». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, заповнену у повному обсязі, у формі Таблиці №1 «Відомості про наявність персоналу, необхідного для виконання договору». 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано скан-копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які будуть проводити навчання з надання домедичної допомоги при невідкладних станах, зазначених у таблицях «Відомості про наявність персоналу, необхідного для виконання договору.pdf» та «Відомості про наявність персоналу, необхідного для виконання договору ФОП Овсянніков.pdf». Додатково зазначаємо, що документи у складі пропозиції Учасника «photo_2023-05-04_17-54-23.jpg», «photo_2023-06-05_09-33-48.jpg», «photo_2023-06-05_07-16-47.jpg», «Свідотство Овсянніков.pdf», «Черкай Валентина Валентинівна pdf» та «Довідка_широченко_диплом.pdf» не підтверджують кваліфікацію працівників, оскільки не відповідають вимогам тендерної документації та не є дипломом про освіту за спеціальністю в галузі знань «Охорона здоров’я» та/або договором, умовами якого передбачено надання працівником медичних послуг та/або скан-копією трудової книжки із відомостями про роботу працівника, в тому числі, із датами прийому на роботу та датами звільнення, на посаді парамедика та/або фельдшера та/або медичного брата/медичної сестри та/або іншій посаді в галузі охорони здоров’я. В завантажених файлах трудового договору одного з працівників «photo_2023-05-06_11-55-52.jpg», «photo_2023-05-06_11-55-53.jpg» приховано посаду, на яку приймався працівник, що унеможливлює ідентифікацію досвіду надання медичних послуг, в зв’язку з чим, зазначені документи не розглядаються як підтвердження кваліфікації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп.2.3 п.2 Розділу 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі Додатку №1 до тендерної документації: Надати скан-копію (-ї) документу (-ів), що підтверджує кваліфікацію працівників Учасника, зазначених у довідці (відповідно до п. 2.1.). На підтвердження може бути надано: - диплом про освіту за спеціальністю в галузі знань «Охорона здоров’я» та/або - договір, умовами якого передбачено надання працівником медичних послуг та/або - скан-копію трудової книжки із відомостями про роботу працівника, в тому числі, із датами прийому на роботу та датами звільнення, на посаді парамедика та/або фельдшера та/або медичного брата/медичної сестри та/або іншій посаді в галузі охорони здоров’я. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скан-копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених у довідці(-ах), наданих на підтвердження критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: диплом про освіту за спеціальністю в галузі знань «Охорона здоров’я» та/або договір, умовами якого передбачено надання працівником медичних послуг та/або скан-копію трудової книжки із відомостями про роботу працівника, в тому числі, із датами прийому на роботу та датами звільнення, на посаді парамедика та/або фельдшера та/або медичного брата/медичної сестри та/або іншій посаді в галузі охорони здоров’я. 3. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасником надано таблиці «Відомості про наявність персоналу, необхідного для виконання договору.pdf» та «Відомості про наявність персоналу, необхідного для виконання договору ФОП Овсянніков.pdf» та завантажено файли «Договір ЦПХ Богданов Олег.pdf», «Договір ЦПХ Хазов Савелій.pdf», «Договір ЦПХ_Мироненко.pdf», «Договір_цпх_черкай.pdf», «Широченко_цпх.pdf». Зміст загаданих документів свідчить про намір залучення Хазова С. М., Богданова О. А, Черкай В. В., Мироненко О. О. та Широченко І. В. як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг. При цьому, до тендерної пропозиції не надано документи щодо згаданих субпідрядників/співвиконавців, яких Учасник має намір залучити для надання послуг відповідно до вимог тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: П.4 і п.7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій. П. 1 та п. 2.Додатку №2 до тендерної документації: 1. Гарантійний лист визначеного змісту. 2. Довідка в довільній формі з інформацією (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. п.4 Додатку №2.1 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій»: 4. У разі закупівлі робіт або послуг згідно умов цієї тендерної документації учасники надають довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця за договором про закупівлю в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (довідка надається у разі наміру залучення таких субпідрядників/співвиконавців до надання послуг/виконання робіт за договором про закупівлю). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи щодо субпідрядників/співвиконавців, яких Учасник має намір залучити для надання послуг в залежності від обсягу залучення: згідно з П. 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій (у разі залучення в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) та/або згідно з П. 4 Додатку №2.1 до тендерної документації (у разі залучення в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.