Послуги з гігієнічного навчання працівників, професійна діяльність яких пов’язана з небезпечними факторами, обслуговуванням населення, з метою запобігання виникненню захворювань, поширенню масових інфекційних та неінфекційних захворювань, отруєнь, у тому числі харчових, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

Закупівля:UA-2022-07-05-005782-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-06-27-002888-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-07-2022, 15:21
по 11-07-2022, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-07-2022, 13:00
по 14-07-2022, 14:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2022, 12:00

Учасники закупівлі не можуть бути належними до переліку осіб, що зазначені в п.1 Постанови КМУ «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 №187 (далі – постанова КМУ від 03.03.2022 № 187), а також не повинні підпадати під критерії юридичних осіб, щодо яких встановлено заборони, визначені вимогами постанови Правління НБУ «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24.02.2022 №18 (далі – постанова НБУ від 24.02.2022 №18). В учасника закупівлі повинні бути відсутні заборони на виконання грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими вони є (відповідно до постанови КМУ від 03.03.2022 № 187), та/або наявності в учасника ризику зупинення здійснення видаткових операцій за їх рахунками (відповідно до постанови НБУ від 24.02.2022 №18). У випадку поширення на учасника заборон, встановлених постановою КМУ від 03.03.2022 № 187 та постановою НБУ від 24.02.2022 № 18, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.

ID закупівлі: 22816e98b1314c1ab9d0e22b4f647e8e

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:10 742,55 UAH(без ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:100,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
ЄДРПОУ:05425046 Досьє YouControl
Контактна особа:Болілий Сергій Олександрович
Телефон:380363662624
E-mail:Tsap@rnpp.atom.gov.ua
Місцезнаходження:
34400, Україна, Рівненська область,Вараш, Промислова зона
2
Отримати консультацію для перемоги

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Інша подія
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів здачі-приймання наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. * виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ.** ** абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
45
Мінімальний крок аукціону:
100,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-07-2022, 15:21:34
Експортовано:05-07-2022, 15:21:34
Експортовано:05-07-2022, 15:21:34
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-07-2022, 15:22:30
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-07-2022, 15:21:34
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-07-2022, 15:21:34
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з гігієнічного навчання працівників, професійна діяльність яких пов’язана з небезпечними факторами, обслуговуванням населення, з метою запобігання виникненню захворювань, поширенню масових інфекційних та неінфекційних захворювань, отруєнь, у тому числі харчових, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

1
послуга
Україна, Відповідно до документації,
по 30-09-2022
80560000-7
Послуги з професійної підготовки у сфері охорони здоров’я та надання першої медичної допомоги


ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ