Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-08-05-012317-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 703 035 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 030,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 51 050 UAH |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Загородько Наталія Вікторівна |
| Телефон: | 380442397845 |
| E-mail: | ZAGORODKO-NV@TSOUA.COM |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД" (код ЄДРПОУ 44198230) за предметом закупівлі «Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення психофізіологічної експертизи (ПФЕ) працівників, зайнятих на роботах підвищеної небезпеки та тих, хто потребують професійного добору)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-06-010084-a) до 20 робочих днів на підставі частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями), п. 37 та п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
1. Перелік виявлених невідповідностей: а) Учасником надано гарантійний лист (файл “2.1. ГЛ що ТЗ (Додаток 1.1).docx”), в якому в п. 1 не вірно зазначено ідентифікатор закупівлі, що, в свою чергу, суперечить вимозі пункту 1.1. частини 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пункт 1.1. частини 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) 1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.