Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 751 133 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 755,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" |
| ЄДРПОУ: | 02003675 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://khrcph.com.ua/ |
| Контактна особа: | Анкудінова Оксана Сергіївна |
| Телефон: | +380577381062 |
| E-mail: | ankudinova509@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61068, Україна, Харківська область,місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46 |
1 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 5.1. додатку №1 до тендерної документації вартість кожної запропонованої послуги має бути підтверджена у складі тендерної пропозиції учасника документом, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником надано біржову довідку про кон’юнктуру ринку від 12 серпня 2025 року, якою не підтверджено запропоновану ціну (вартість) (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) по позиції 3 форми тендерної пропозиції «Цінова пропозиція». Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 5.1. додатку №1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість кожної запропонованої послуги) (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель.
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.п. 1.2.1 додатку № 1 до тендерної документації вимагається довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 аналогічного* договору та скановані оригінали або копії не менше ніж 1-го аналогічного договору, згідно довідки про досвід виконання аналогічних (аналогічного) договору (договорів)(з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (у разі, якщо їх наявність передбачена умовами договору) і додатковою угодою/додатковими угодами (у разі укладення) виконаних у повному обсязі, з сканованими оригіналами чи копіями документів, що свідчить (свідчать) про виконання наданого договору (договорів) у відповідності до ціни договорів, вказаних учасником у довідці (акти приймання-передачі послуг тощо). * Аналогічним вважається договір на надання лабораторних досліджень біологічних матеріалів закладам охорони здоров’я. Учасником надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогiчних) за предметом закупiвлi договору (договорiв), в якій надано інформація щодо аналогічного договору з Головним управлiнням державної служби України з надзвичайних ситуацiй у Харкiвськiй областi, яке не є закладом охорони здоров’я. Тобто, надано договір, який не є аналогічним у розумінні вимог п.1.2.1 додатку № 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.2.1 додатку № 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 аналогічного* договору та скановані оригінали або копії не менше ніж 1-го аналогічного договору, згідно довідки про досвід виконання аналогічних (аналогічного) договору (договорів)(з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (у разі, якщо їх наявність передбачена умовами договору) і додатковою угодою/додатковими угодами (у разі укладення) виконаних у повному обсязі, з сканованими оригіналами чи копіями документів, що свідчить (свідчать) про виконання наданого договору (договорів) у відповідності до ціни договорів, вказаних учасником у довідці (акти приймання-передачі послуг тощо). 2. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. п. 1.2.2. додатку № 1 до тендерної документації вимагаються скановані оригінали або копії не менше ніж 1-го аналогічного договору, згідно довідки про досвід виконання аналогічних (аналогічного) договору (договорів)(з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (у разі, якщо їх наявність передбачена умовами договору) і додатковою угодою/додатковими угодами (у разі укладення) виконаних у повному обсязі, з сканованими оригіналами чи копіями документів, що свідчить (свідчать) про виконання наданого договору (договорів) у відповідності до ціни договорів, вказаних учасником у довідці (акти приймання-передачі послуг тощо). Учасником надано Договір № 248 від 19.10.2023 та акти здачі-приймання робіт (наданих послуг) до цього договору, який не є аналогічним у розумінні вимог п.1.2.1 додатку № 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.2.2 додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: скановані оригінали або копії не менше ніж 1-го аналогічного договору, згідно довідки про досвід виконання аналогічних (аналогічного) договору (договорів)(з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (у разі, якщо їх наявність передбачена умовами договору) і додатковою угодою/додатковими угодами (у разі укладення) виконаних у повному обсязі, з сканованими оригіналами чи копіями документів, що свідчить (свідчать) про виконання наданого договору (договорів) у відповідності до ціни договорів, вказаних учасником у довідці (акти приймання-передачі послуг тощо). 3. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.п 1.1.2. додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Учасником надано на підтвердження наявності нерухомого майна за адресою м.Харків, проспект Героїв Сталінграда, буд.23-А,зазначеного у Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази вих. №342 від 07.08.2025 наданої учасником на вимогу пп. 1.1.1 додатку №1 до тендерної документації, надано договір оренди частини нежитлових приміщень № 129/04-23/4-МЛ від 17 квітня 2023 року без додатків №2-4, які є невід’ємною частиною. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.п 1.1.2. додатку № 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати на підтвердження наявності нерухомого майна за адресою м.Харків, проспект Героїв Сталінграда, буд.23-А, інформацію про яку зазначено в довідці надано договір оренди частини нежитлових приміщень № 129/04-23/4-МЛ від 17 квітня 2023 року з додатками №2-4, які є невід’ємною частиною. 4. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 5.1. додатку №1 до тендерної документації вартість кожної запропонованої послуги має бути підтверджена у складі тендерної пропозиції учасника документом, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником надано біржову довідку про кон’юнктуру ринку від 08 серпня 2025 року, якою не підтверджено запропоновану ціну (вартість) (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) по таких позиціях форми тендерної пропозиції «Цінова пропозиція» як 3, 4, 22, 23. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 5.1. додатку №1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. 5. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку № 1 до тендерної документації вимагається дoвiдкa в довільній формі, щo мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть у учaсникa працівників вiдпoвiднoї квaлiфiкaцiї, якi мaють нeoбхiднi знaння тa дoсвiд. У довідці слід зазначити, зокрема, інформацію (ПІБ, посаду, освіту, досвід роботи) щодо принаймні одного фахівця, який має відповідну професійну підготовку у сфері бактеріології або мікробіології та пройшов навчання з питань охорони праці, що підтверджується відповідним чинним посвідченням (копія або сканований оригінал посвідчення подається у складі тендерної пропозиції). Учасником надано довідку про наявність к учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці відсутня інформація щодо досвіду роботи працівників. Крім того, посвідчення Колкунова Христина Олександрівна, посада бактеріолог про те, що пройшла навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.81-18, підстава протокол № S05102023Е від 05.10.2023. Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Відповідно до п.4.1. р.4 4.1. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. У Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 63 зазначені, зокрема такі роботи: випробування та обслуговування парових і водогрійних котлів, економайзерів, паропроводів, трубопроводів гарячої води, пароперегрівників, теплообмінників, тепломеханічного устаткування, посудин, що працюють під тиском.Тобто, працівники які зайняті на роботах з обладнанням, що працює під тиском навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.81-18 повинні проводитись ЩОРІЧНО. На підставі викладеного, надане посвідчення Колкунова Христина Олександрівна, посада бактеріолог про те, що пройшла навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.81-18, підстава протокол № S05102023Е від 05.10.2023 НЕ є ЧИННИМ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлені довідку про наявність к учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також ЧИННЕ посвідчення (копія або сканований оригінал посвідчення) щодо принаймні одного фахівця, який має відповідну професійну підготовку у сфері бактеріології або мікробіології та пройшов навчання з питань охорони праці або у разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.