Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 610 469,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 104,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
| ЄДРПОУ: | 05506460 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.lte.lviv.ua |
| Контактна особа: | Дмитро Гнідець |
| Телефон: | +380322293117 |
| E-mail: | hnidets_dmytro@lte.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79040, Україна, Львівська область,Львів, вул.Данила Апостола 1 |
5 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 06 серпня 2025 р. № 1 м. Львів Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (далі – особливості), Положенням про уповноважену особу відповідальну за організацію та проведення закупівель по ЛМКП «Львівтеплоенерго», що затверджене наказом ЛМКП «Львівтеплоенерго». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів ДК 021:2015 - 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (попередній (періодичний) медичний огляд). (UA-2025-07-16-002142-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме учасник закупівлі Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»: Тендерною документацією вимагалося: 1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документаці - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - 1.2. Надати копію (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 1.1. (не менше одного). Невідповідність : у наданих документах відсутні копії аналогічних договорів (договору). 2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Невідповідність : у наданих документах відсутні довідки (інформація) щодо кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів), що мають частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. 3. Відповідно до Тендерної документації «Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» - У разі залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю учасник подає у складі тендерної пропозиції документи відповідно до Додатку 1. Невідповідність:Учасником не надано інформації, щодо залучення чи не залучення субпідрядників. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 особливостей. Уповноважена особа Дмитро ГНІДЕЦЬ
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 31 липня 2025р. № 1 м. Львів Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (попередній (періодичний) медичний огляд). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-16-002142-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану ТОВ "МЕДПРОФ" (далі – Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Дмитро ГНІДЕЦЬ
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 01 серпня 2025 р. № 1 м. Львів Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (далі – особливості), Положенням про уповноважену особу відповідальну за організацію та проведення закупівель по ЛМКП «Львівтеплоенерго», що затверджене наказом ЛМКП «Львівтеплоенерго». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів ДК 021:2015-85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (попередній (періодичний) медичний огляд). (UA-2025-07-16-002142-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме учасник закупівлі ТОВ "МЕДПРОФ": Тендерною документацією вимагалося: 1. Відповідно до п.2 Додатку 1 тендерної документації «Перелік та інформації для підтвердження відповідальності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначенним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено наявність хроматографу із наданням документального підтвердження його наявності або правом користуванням (оренди). Якщо обладнання в оренді, надати договір оренди. Невідповідність : в Довідці вказано про оренду хроматографу, проте відсутнє його підтвердження. 2. Відповідно до п.З Додатку 1 тендерної документації Учасники обов’язково включають у Довідку працівників, які є необхідними для виконання послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 1 до оголошення) в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: Лікар-терапевт Лікар-профпатолог Лікар-невропатолог Лікар-офтальмолог Лікар-отоларинголог Лікар-дерматолог Лікар-гінеколог Лікар-хірург Лікар-психіатр Лікар-психофізіолог Лікар-функціональної діагностики Лікар-рентгенолог Лікар-лаборант. В якості документального підтвердження наявності в учасника працівників зазначених у Довідці, учасник надає: - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці. Невідповідність: - у довідці про працівників вказано Кобилииська Т.А. - лікар терапевт а надано наказ на Кобилинську Т.А. - лікар сімейної практики - у Довідці вказані працівники Валуєнко М.Л. (исихіатр, психофізіолог); Осавська Н.В. Однак, на вказаних працівників не надано наказів або інших підтверджуючих документів правовідносин з учасником. 3. Відповідно до п.11 Додатку 1 Учаснику у складі тендерної пропозиції надає чинний Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю стосовно провадження медичної практики (код ДКПП 86.10). Невідповідність:Учасником надано сертифікат системи менеджменту ДСТУ EN ISO 9001:2018 Система Управління якістю. Вимоги; (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 особливостей. Уповноважена особа Дмитро ГНІДЕЦЬ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.