Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області |
| ЄДРПОУ: | 37361483 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ouo.gov.ua |
| Контактна особа: | Юлія Степанова |
| Телефон: | +380667850152 |
| E-mail: | stepanova.jull.s@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08703, Україна, Київська область,місто Обухів, вул. Каштанова, будинок 13 Г, приміщення 720 |
5 |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 28 липня 2025 року № 91 м. Обухів Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради від 02.02.2023 № 41 та наказом начальника управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області від 21.11.2024 р № 255 «Призначення уповноваженої особи». Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" (Код ЄДРПОУ 01994155) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з проведення медичних оглядів працівників навчальних закладів та водіїв ДК 85111000-0» 85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-08-002363-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Додаток 1 пункт 6 (Пункт 7 Додатку 4) до ТД: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю: a. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника; b. Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами конкурсних торгів у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); c. Наказ про призначення (вступ) на посаду; Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. a – d. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність. Додаток 1 підпункт 2.3 пункт 2 (Пункт 11 Додатку 4) до ТД: Для підтвердження спроможності надавати послуги з проведення психіатричних оглядів відповідно до Порядку МОЗ України №651 від 18.04.2022 р., Учасник у складі тендерної пропозиції надає: • Копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія», виданої відповідно до законодавства. • Копію чинного договору з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за однією або декількома з наступних груп послуг: «Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах»; «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами»; «Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах». • Довідку довільної форми, з інформацією про лікаря-психіатра, який безпосередньо буде залучений до проведення оглядів, а саме: Прізвище, ім’я, по батькові; Відомості про його реєстрацію в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ); Підтвердження проходження тематичного удосконалення відповідно до вимог Порядку №651 (у вигляді копії сертифіката або іншого відповідного документа). У разі залучення субпідрядника до надання вищезазначених послуг, вказані документи надаються від імені такого субпідрядника. Додаток 1 підпункт 1.1 пункт 1 (Пункт 8 Додатку 4) до ТД: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а також зазначенням інформації про: • приміщення, яке використовується учасником із зазначенням адреси, права користування/власності на неї, площі; • бактеріологічу та клініко–діагностичну лабораторію (для проведення лабораторних досліджень (крові на сифіліс, на носійство кишкових інфекцій, на гальмінтози, на стафілокок та інших); • наявного обладнання, інструментів, тощо, яке безпосередньо буде використовуватися при наданні послуг (в тому числі для флюорографії). Учасник має надати копії документів, що підтверджують право власності або користування майном, зазначеним у довідці (свідоцтво про право власності та/або договір купівлі-продажу та/або договір оренди та/або видаткова накладна, та/або балансова довідка та/або інше. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: на виконання Додатоку 1 пункту 6 (Пункт 7 Додатку 4) до ТД: Учасником надано доручення та наказ про призначення на посаду директора Фетисенко Оксани Олегівни, рішення про призначення немає, хоча Статутом передбачено саме рішення про призначення директора. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1. Копію рішення органу управління про призначення Директора Фетисенко Оксану Олегівну на виконання Додатку 1 підпункту 2.3 пункту 2 (Пункт 11 Додатку 4) до ТД: Учасником надано всі відповідні документи окрім копії чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія», виданої відповідно до законодавства. Натомість учасником надано копію Наказу МОЗ про ліцензування медичної практики. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1. Копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія», виданої відповідно до законодавства. на виконання Додатоку 1 підпункту 1.1 пункту 1 (Пункт 8 Додатку 4) до ТД: Учасником надано всі відповідні документи, але Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування надано з невідповідністю в кількості та назві наявного обладнання, інструментів, тощо, яке безпосередньо буде використовуватися при наданні послуг (в тому числі для флюорографії) надано з невідповідностями (в назвах та кількості). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування надано з невідповідністю в кількості та назві наявного обладнання, інструментів, тощо, яке безпосередньо буде використовуватися при наданні послуг (в тому числі для флюорографії) з коректними назвами та кількістю. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ______ Ліна РЯСЬКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.