Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 110 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Андрушівська міська лікарня" Андрушівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01991547 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Дмитренко |
| Телефон: | +380413621791, +380983271470 |
| E-mail: | 01991547_aml@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 13400, Україна, Житомирська область,м. Андрушівка, вул. Героїв Чорнобиля , 34 |
5 |
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки, складеної у довільній формі, яка повинна містити інформацію про аналогічні договори виконані у період з 2022 по 2025 рік, їх предмет, найменування замовника (контрагента), рік укладання договорів, посилання на договір в електронній системі закупівель та/або номер оголошення. Однак, на виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка «Житомирської міської ради»» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 20.06.2025 № 1465, в якій відсутня інформація про предмет укладених договорів, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Прохання виправити невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.