Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області |
| ЄДРПОУ: | 37361483 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ouo.gov.ua |
| Контактна особа: | Юлія Степанова |
| Телефон: | +380667850152 |
| E-mail: | stepanova.jull.s@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08703, Україна, Київська область,місто Обухів, вул. Каштанова, будинок 13 Г, приміщення 720 |
6 |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 24 червня 2025 року № 43 м. Обухів Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ" (Код ЄДРПОУ 33305027) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з проведення медичних оглядів працівників навчальних закладів та водіїв ДК 85111000» 85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-11-004575-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Підпункт 1.1 Пункту 1 Додатку 1 (Пункт 7 Додатку 4) до ТД: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а також зазначенням інформації про: • приміщення, яке використовується учасником із зазначенням адреси, права користування/власності на неї, площі; • бактеріологічу та клініко–діагностичну лабораторію (для проведення лабораторних досліджень (крові на сифіліс, на носійство кишкових інфекцій, на гальмінтози, на стафілокок, та інших.); • наявного обладнання, інструментів, тощо, яке безпосередньо буде використовуватися при наданні послуг (в тому числі для флюорографії). Учасник має надати копії документів, що підтверджують право власності або користування майном, зазначеним у довідці (свідоцтво про право власності та/або договір купівлі-продажу та/або договір оренди та/або видаткова накладна, та/або балансова довідка та/або інше. Підпункт 2.2 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 9 Додатку 4) до ТД: надати копії чинних сертифікатів спеціалістів та/або посвідчень про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії. Підпункт 2.3 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 10 Додатку 4) до ТД для підтвердження спроможності надавати послуги з проведення психіатричних оглядів відповідно до Порядку МОЗ України №651 від 18.04.2022 р., Учасник у складі тендерної пропозиції надає: • Копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія», виданої відповідно до законодавства. • Копію чинного договору з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за однією або декількома з наступних груп послуг: «Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах»; «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами»; «Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах». • Довідку довільної форми, з інформацією про лікаря-психіатра, який безпосередньо буде залучений до проведення оглядів, а саме: Прізвище, ім’я, по батькові; Відомості про його реєстрацію в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ); Підтвердження проходження тематичного удосконалення відповідно до вимог Порядку №651 (у вигляді копії сертифіката або іншого відповідного документа). У разі залучення субпідрядника до надання вищезазначених послуг, документи надаються від імені такого субпідрядника. Підпункт 2.4 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 11 Додатку 4) до ТД учасник має надати один з документів, що підтверджує трудові відносини із зазначеними працівниками: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Підпункт 3.1.1 Пункту 3 Додатку 1 (Пункт 12 Додатку 4) до ТД довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) стосовно надання послуг з медичного огляду працівників Підпункт 15 Пункту 4 Додатку 1 (Пункт 16 Додатку 4) до ТД Копію наказу МОЗ про ліцензування медичної практики та Перелік здобувачів ліцензій, за заявами яких прийняте рішення про отримання ліцензій на провадження господарської діяльності з медичної практики (стосовно учасника). Пункт 10 Додатку 2 (Пункт 21 Додатку 4) до ТД Місце проведення медичних оглядів має бути облаштоване вестибюлем, приміщеннями очікування, тощо (надати гарантійний лист). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: на Підпункт 1.1 Пункту 1 Додатку 1 (Пункт 7 Додатку 4) до ТД: учасником частково надано всі необхідні документи. На виконання вимоги наявності права власності або користування майном, а саме бактеріологічної та клініко-діагностичної лабораторії, учасником надано договір з ТОВ «МЛ»ДІЛА», який має неналежну якість сканування/копіювання та не дає змоги досконало ознайомитись з деталями договору. на Підпункт 2.2 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 9 Додатку 4) до ТД: учасником частково надано копії чинних сертифікатів та посвідчень про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії спеціалістів заявлених учасником як працівників, які будуть залучені до виконання договору. На медичну сестру зазначених документів не надано. на Підпункт 2.3 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 10 Додатку 4) до ТД: учасником надано Довідку про залучення субпідрядника для надання послуг відповідно до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, затвердженого Наказом МОЗ України № 651 від 18.04.2022р., а саме КП «2-га міська клінічна лікарня Полтавської міської ради». Посилання на сайт Міністерства охорони здоров’я України для перевірки чинної ліцензії субпідрядника на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія». Посилання на відкритий державний реєстр, в якому мав бути відображений чинний договір з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за групами послуг відповідно пункту 2 розділу 1 Порядку МОЗ України № 651 від 18.04.2022 р. Довідку з інформацією про лікаря-психіатра, який безпосередньо буде залучений до проведення оглядів, із зазначеними ПІБ. Підтвердження проходження ним тематичного удосконалення відповідно до вимог Порядку№ 651 у вигляді Посвідчення. Не надано відомості про реєстрацію лікаря в електронній системі охорони здоров’я (ЄСОЗ). на Підпункт 2.4 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 11 Додатку 4) до ТД: учасником надано штатний розпис. Прізвище лікаря невропатолога/психіатра не співпадає з прізвищем цього лікаря зазначеним в інших документах наданих учасником. на Підпункт 3.1.1 Пункту 3 Додатку 1 (Пункт 12 Додатку 4) до ТД: учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, в якій зазначено рік виконання 2024, копію аналогічного договору з додатками, де зазначено рік виконання 2023. на Підпункт 15 Пункту 4 Додатку 1 (Пункт 16 Додатку 4) до ТД: учасником не надано відповідних документів (або надано інші документи, які не вимагались ТД). на Пункт 10 Додатку 2 (Пункт 21 Додатку 4) до ТД: учасником надано довідку, що місце проведення медичних оглядів облаштоване вестибюлем, приміщенням очікування, тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1. На виконання вимоги наявності права власності або користування майном, а саме бактеріологічної та клініко-діагностичної лабораторії, надати документ(и) належної якості. 2. Копії чинного сертифікату та/або посвідченння про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії спеціаліста заявленого учасником як працівника, який буде залучений до виконання договору, а саме медичної сестри Кукілевської Василини Миколаївни. 3. Копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія», виданої відповідно до законодавства. • Копію чинного договору з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за однією або декількома з наступних груп послуг: «Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах»; «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами»; «Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах». • Довідку довільної форми, з інформацією про лікаря-психіатра, який безпосередньо буде залучений до проведення оглядів, а саме: Прізвище, ім’я, по батькові; Відомості про його реєстрацію в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ); Підтвердження проходження тематичного удосконалення відповідно до вимог Порядку №651 (у вигляді копії сертифіката або іншого відповідного документа). У разі залучення субпідрядника до надання вищезазначених послуг, документи надаються від імені такого субпідрядника; 4. Один з документів, що підтверджує трудові відносини із зазначеними працівниками: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) із достовірною інформацією. 5. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) стосовно надання послуг з медичного огляду працівників з відповідною інформацію щодо наданої копії договору. 6. Копію наказу МОЗ про ліцензування медичної практики та Перелік здобувачів ліцензій, за заявами яких прийняте рішення про отримання ліцензій на провадження господарської діяльності з медичної практики (стосовно учасника). 7. Гарантійний лист, що місце проведення медичних оглядів облаштоване вестибюлем, приміщеннями очікування, тощо Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ______ Юлія СТЕПАНОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.