Закупівлю оголошено - 11-06-2025, 11:45. Дата останніх змін - 07-07-2025, 00:00

Послуги з проведення медичних оглядів працівників навчальних закладів та водіїв ДК 85111000-0

Послуги з проведення медичних оглядів працівників навчальних закладів та водіїв ДК 85111000-0... Державна закупівля - UA-2025-06-11-004575-a Послуги з проведення медичних оглядів працівників навчальних закладів та водіїв ДК 85111000-0 від замовника Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області від 6/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-11-004575-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-11-004446-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-06-2025, 11:45
по 16-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-06-2025, 11:45
по 19-06-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 20-06-2025, 12:41
по 20-06-2025, 13:04

Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
1200000
1 200 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
ЄДРПОУ:37361483 Досьє YouControl
Сайт:http://www.ouo.gov.ua
Контактна особа:Юлія Степанова
Телефон:+380667850152
E-mail:stepanova.jull.s@ukr.net
Місцезнаходження:
08703, Україна, Київська область,місто Обухів, вул. Каштанова, будинок 13 Г, приміщення 720
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з проведення медичних ...
1 200 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 20-06-2025, 12:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Огляд терапевта або лікаря загальної практики сімейної медицини

1 200
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Огляд дерматовенеролога

86
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Проведення психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (з видачею довідки)

100
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Медичний огляд водіїв

6
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Променеві методи діагностики (Флюорографія)

1 200
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вимірювання артеріального тиску

1 200
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Глюкоза крові

1 200
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Електрокардіограма

1 200
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Аналіз крові на сифіліс (RW)

1 200
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Аналіз крові на гепатит С

38
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дослідження калу на виявлення гіменолепідозу та яєць гостриків (ентеробіозу) у зішкребку з прианальних складок

1 200
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бактеріологічні дослідження (Кал: черевний тиф, паратифи А і В, сальмонельоз, шигельоз Носоглотка: золотистий стафілокок)

48
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Загальний аналіз крові (включно з лейкоцитарною формулою)

1 200
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Загальний аналіз сечі

1 200
послуга
08700 Україна Київська область Обухівська територіальна громада працівники дошкільних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-06-2025 по 05-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Обухів, вул.Каштанова, будинок 52, 08704, Корнійчук Тарас
Остаточна пропозиція:
939 294 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
939 294 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 07-07-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-06-2025 по 28-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, вул. Оболонська, буд. 9, літ. А., 04071, Дем'янов Сергій Олександрович
Остаточна пропозиція:
936 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
961 920 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 03-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-06-25, 16:49:46
24

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 24 червня 2025 року № 43 м. Обухів Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ" (Код ЄДРПОУ 33305027) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з проведення медичних оглядів працівників навчальних закладів та водіїв ДК 85111000» 85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-11-004575-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Підпункт 1.1 Пункту 1 Додатку 1 (Пункт 7 Додатку 4) до ТД: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а також зазначенням інформації про: • приміщення, яке використовується учасником із зазначенням адреси, права користування/власності на неї, площі; • бактеріологічу та клініко–діагностичну лабораторію (для проведення лабораторних досліджень (крові на сифіліс, на носійство кишкових інфекцій, на гальмінтози, на стафілокок, та інших.); • наявного обладнання, інструментів, тощо, яке безпосередньо буде використовуватися при наданні послуг (в тому числі для флюорографії). Учасник має надати копії документів, що підтверджують право власності або користування майном, зазначеним у довідці (свідоцтво про право власності та/або договір купівлі-продажу та/або договір оренди та/або видаткова накладна, та/або балансова довідка та/або інше. Підпункт 2.2 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 9 Додатку 4) до ТД: надати копії чинних сертифікатів спеціалістів та/або посвідчень про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії. Підпункт 2.3 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 10 Додатку 4) до ТД для підтвердження спроможності надавати послуги з проведення психіатричних оглядів відповідно до Порядку МОЗ України №651 від 18.04.2022 р., Учасник у складі тендерної пропозиції надає: • Копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія», виданої відповідно до законодавства. • Копію чинного договору з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за однією або декількома з наступних груп послуг: «Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах»; «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами»; «Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах». • Довідку довільної форми, з інформацією про лікаря-психіатра, який безпосередньо буде залучений до проведення оглядів, а саме: Прізвище, ім’я, по батькові; Відомості про його реєстрацію в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ); Підтвердження проходження тематичного удосконалення відповідно до вимог Порядку №651 (у вигляді копії сертифіката або іншого відповідного документа). У разі залучення субпідрядника до надання вищезазначених послуг, документи надаються від імені такого субпідрядника. Підпункт 2.4 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 11 Додатку 4) до ТД учасник має надати один з документів, що підтверджує трудові відносини із зазначеними працівниками: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Підпункт 3.1.1 Пункту 3 Додатку 1 (Пункт 12 Додатку 4) до ТД довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) стосовно надання послуг з медичного огляду працівників Підпункт 15 Пункту 4 Додатку 1 (Пункт 16 Додатку 4) до ТД Копію наказу МОЗ про ліцензування медичної практики та Перелік здобувачів ліцензій, за заявами яких прийняте рішення про отримання ліцензій на провадження господарської діяльності з медичної практики (стосовно учасника). Пункт 10 Додатку 2 (Пункт 21 Додатку 4) до ТД Місце проведення медичних оглядів має бути облаштоване вестибюлем, приміщеннями очікування, тощо (надати гарантійний лист). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: на Підпункт 1.1 Пункту 1 Додатку 1 (Пункт 7 Додатку 4) до ТД: учасником частково надано всі необхідні документи. На виконання вимоги наявності права власності або користування майном, а саме бактеріологічної та клініко-діагностичної лабораторії, учасником надано договір з ТОВ «МЛ»ДІЛА», який має неналежну якість сканування/копіювання та не дає змоги досконало ознайомитись з деталями договору. на Підпункт 2.2 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 9 Додатку 4) до ТД: учасником частково надано копії чинних сертифікатів та посвідчень про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії спеціалістів заявлених учасником як працівників, які будуть залучені до виконання договору. На медичну сестру зазначених документів не надано. на Підпункт 2.3 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 10 Додатку 4) до ТД: учасником надано Довідку про залучення субпідрядника для надання послуг відповідно до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, затвердженого Наказом МОЗ України № 651 від 18.04.2022р., а саме КП «2-га міська клінічна лікарня Полтавської міської ради». Посилання на сайт Міністерства охорони здоров’я України для перевірки чинної ліцензії субпідрядника на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія». Посилання на відкритий державний реєстр, в якому мав бути відображений чинний договір з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за групами послуг відповідно пункту 2 розділу 1 Порядку МОЗ України № 651 від 18.04.2022 р. Довідку з інформацією про лікаря-психіатра, який безпосередньо буде залучений до проведення оглядів, із зазначеними ПІБ. Підтвердження проходження ним тематичного удосконалення відповідно до вимог Порядку№ 651 у вигляді Посвідчення. Не надано відомості про реєстрацію лікаря в електронній системі охорони здоров’я (ЄСОЗ). на Підпункт 2.4 Пункту 2 Додатку 1 (Пункт 11 Додатку 4) до ТД: учасником надано штатний розпис. Прізвище лікаря невропатолога/психіатра не співпадає з прізвищем цього лікаря зазначеним в інших документах наданих учасником. на Підпункт 3.1.1 Пункту 3 Додатку 1 (Пункт 12 Додатку 4) до ТД: учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, в якій зазначено рік виконання 2024, копію аналогічного договору з додатками, де зазначено рік виконання 2023. на Підпункт 15 Пункту 4 Додатку 1 (Пункт 16 Додатку 4) до ТД: учасником не надано відповідних документів (або надано інші документи, які не вимагались ТД). на Пункт 10 Додатку 2 (Пункт 21 Додатку 4) до ТД: учасником надано довідку, що місце проведення медичних оглядів облаштоване вестибюлем, приміщенням очікування, тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1. На виконання вимоги наявності права власності або користування майном, а саме бактеріологічної та клініко-діагностичної лабораторії, надати документ(и) належної якості. 2. Копії чинного сертифікату та/або посвідченння про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії спеціаліста заявленого учасником як працівника, який буде залучений до виконання договору, а саме медичної сестри Кукілевської Василини Миколаївни. 3. Копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю «психіатрія», виданої відповідно до законодавства. • Копію чинного договору з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за однією або декількома з наступних груп послуг: «Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах»; «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами»; «Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах». • Довідку довільної форми, з інформацією про лікаря-психіатра, який безпосередньо буде залучений до проведення оглядів, а саме: Прізвище, ім’я, по батькові; Відомості про його реєстрацію в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ); Підтвердження проходження тематичного удосконалення відповідно до вимог Порядку №651 (у вигляді копії сертифіката або іншого відповідного документа). У разі залучення субпідрядника до надання вищезазначених послуг, документи надаються від імені такого субпідрядника; 4. Один з документів, що підтверджує трудові відносини із зазначеними працівниками: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) із достовірною інформацією. 5. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) стосовно надання послуг з медичного огляду працівників з відповідною інформацію щодо наданої копії договору. 6. Копію наказу МОЗ про ліцензування медичної практики та Перелік здобувачів ліцензій, за заявами яких прийняте рішення про отримання ліцензій на провадження господарської діяльності з медичної практики (стосовно учасника). 7. Гарантійний лист, що місце проведення медичних оглядів облаштоване вестибюлем, приміщеннями очікування, тощо Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ______ Юлія СТЕПАНОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-06-25, 16:49:46

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
936 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
961 920 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-06-2025, 07:07:05
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
Доказ:
Документ
Працівники.zip, Наявність працівників
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Аналогічний договір.zip, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
939 294 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
939 294 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-06-2025, 08:55:40
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-06-2025, 11:46:17
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено12-06-2025, 16:49:03
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:08:48
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічний Видалено11-06-2025, 11:45:49
        Критерії прийнятності
        публічний Видалено12-06-2025, 16:48:17
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:05:10
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено11-06-2025, 11:45:49
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 16:48:18
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 11:45:49
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічний Видалено11-06-2025, 11:45:49
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 11:45:49
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 16:48:09
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 16:48:09
                    Інший
                    публічний Видалено12-06-2025, 16:48:21
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:05:09
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:05:08
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:05:08
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 11:45:49
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 16:48:09
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:05:08

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          4. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          11. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Дата архівування:
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Дата архівування:
                          1. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з проведення медичних оглядів працівників навчальних закладів та водіїв ДК 85111000-0
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з проведення медичних оглядів працівників навчальних закладів та водіїв ДК 85111000-0
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з проведення медичних оглядів працівників навчальних закладів та водіїв ДК 85111000-0
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-06-2025, 11:45:46
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ