Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
Послуги надаються систематично за окремими Заявками Замовника протягом строку дії Договору, але не пізніше ніж до 01.12.2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 102 246,90 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Божинська |
| Телефон: | +380676248125 |
| E-mail: | oksana.bozhynska@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
ПРОТОКОЛ №357 від 12.06.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАВ: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-199_85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення психофізіологічної експертизи (ПФЕ) працівників, зайнятих на роботах підвищеної небезпеки та тих, хто потребують професійного добору)». (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-22-014783-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФМЕДЕКСПЕРТ" (код ЄДРПОУ: 39681224). Відповідно до п. 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи від відділу закупівель робіт та послуг ЦЗЛЦ надійшла службова записка (додається) з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФМЕДЕКСПЕРТ" (код ЄДРПОУ: 39681224). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності в Учасника приміщення/будівлі, де учасник буде надавати послуги, Учасник у файлах «Додаток 1 п.1.1 частина 1 Довідка про наявність приміщення.PDF», «Договір оренди.PDF» та «ДУ до договіру оренди.PDF» надав довідку про наявність приміщення/робочого місця з переліком документів, які підтверджують право користування приміщенням, Договір оренди нежитлового приміщення №1 від 21.11.2022 року та додаткову угоду №4 від 27.12.2024 року до Договору оренди із зазначенням строку оренди приміщення. Однак, у відповідності до п.3.2. Договору оренди, приміщення, що орендується, приймається Орендарем на підставі акту приймання-передачі приміщення, який є НЕВІД`ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ цього Договору. Також зважаючи на номер наданої додаткової угоди (№4), Учасником не надано також додаткові угоди №1, 2, 3, 4. Варто зауважити, що відповідно до п.11.3. Договору оренди, всі зміни та доповнення до даного Договору оформлюються у вигляді додатків, які після їх підписання Сторонами стають НЕВІД`ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ Договору. Таким чином, договір оренди нежитлового приміщення №1 від 21.11.2022 року надано НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження даного критерію: 1.1. Надати Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність приміщення/будівлі, де учасник буде надавати послуги відповідно до предмета закупівлі, а також зазначити адресу місцезнаходження приміщення/будівлі. Зокрема у довідці надати інформацію про наявність робочого місця (не менше одного), обладнаного комп’ютером з програмно-апаратним тестовим комплексом для психофізичної експертизи. 1.2. На підтвердження інформації, про наявність власного чи орендованого приміщення/будівлі або приміщення/будівлі, що знаходиться в оперативному управлінні, де учасник буде надавати послуги відповідно до предмета закупівлі (п 1.1. даного кваліфікаційного критерію) Учасник надає скановані оригінали та/або скановані копії з документів, які підтверджують (засвідчують) право власності/володіння та/або право користування та/або право оперативного управління відповідним нерухомим майном (приміщенням, будівлею тощо), зазначеним в довідці. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), який укладено на строк три роки і більше, повинен бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до документів тендерної пропозиції: -всі додатки, які є невід’ємною частиною Договору оренди нежитлового приміщення №1 від 21.11.2022 року; -оновлену довідку про наявність приміщення де учасник буде надавати послуги з ПОВНИМ переліком документів, які підтверджують право користування приміщенням. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у файлі «Додаток 1 п.1.1 частина 3 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду.PDF» надано довідку про виконання аналогічного договору щодо надання послуг/виконання робіт, що вважаються аналогічними, однак у довідці НЕВІРНО зазначено предмет договору - склад/наповнення роботами/послугами відповідно до Розділу 1 Договору №22/06 від 22.06.2021 року. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження даного критерію надати: 3.1. Довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, або складу/наповнення роботами/послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). (достатньо інформації про один договір) Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору (склад/наповнення роботами/послугами), дата укладення, номер та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи. 3.2. Надати скан-копію(-ї) договору (-ів), що наведено Учасником в довідці/листі згідно п.3.1. про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів)(якщо є такі додатки). (достатньо однієї скан-копії договору). Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. 3.3. Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за *аналогічним(-и) договором(-ами) з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору. (достатньо однієї скан-копії листа-відгуку/рекомендації) *Аналогічним (-ми) договором (-ами) вважається договір (-ри) щодо виконання робіт/надання послуг з проведення психофізіологічної експертизи (ПФЕ) працівників, зайнятих на роботах підвищеної небезпеки та тих, хто потребують професійного добору. Документи згідно пунктів 3.2. та 3.3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі згідно п. 3.1., при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці/листі згідно п.3.1. цього критерію 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену, виправлену довідку/лист за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання аналогічного договору та вірно зазначити предмет договору або складу/наповнення роботами/послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається аналогічним(-ми). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у файлі «Додаток 1.1 п1.2 частина 1 Лист щодо повноважень посадових осіб.PDF» надано лист щодо повноважень посадових осіб, який НЕ ВІДПОВІДАЄ формі додатку №1.1 до тендерної документації. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 частини 1.2. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження даної вимоги Учасник надає у складі пропозиції: 1.1. Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі зазначається перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. Додаток №1.1 до тендерної документації: Форма листа щодо повноважень посадових осіб. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлений Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі зазначається перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ.. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у файлі «Додаток 5. Опитувальник Контрагента юридичної особи.PDF» надано некоректно заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи (далі - Опитувальник), а саме: відповідь, яку було надано Учасником у розділі 12 суперечить відповіді наданій у розділі 13. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлений та виправлений Опитувальник Контрагента-юридичної особи, що є Додатком №5 до тендерної документації. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у файлі «Додаток 1 п.2 частина 7 Відсутність повязаних відносин з РФ.PDF» надано Довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран з інформацією, яка не містить всієї інформації передбаченої у п.7 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 7 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: 7. Довідка про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. У разі наявності пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв’язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену, виправлену Довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію, визначену у п.7 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.