Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
Код ДК 021:2015 - 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 132 918 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 680 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01994095 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мацібора Зоріна Юріївна |
| Телефон: | +380977971929 |
| E-mail: | oklpev@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) У тендерній документації встановлено: що відповідно до п.3 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен надати: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі; Повноваження щодо підпису підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі підтверджується копією статуту або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та містить зразок підпису ; Всупереч вимогам п.3 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі; Повноваження щодо підпису підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі підтверджується копією статуту або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та містить зразок підпису – не надано. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати – Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі; Повноваження щодо підпису підпису договору за результатами цієї процедури закупівлі підтверджується копією статуту або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та містить зразок підпису. 2) У тендерній документації встановлено: що відповідно до п.5 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен надати: Лист-згоду на збір та доступ до персональних даних за формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації. Всупереч вимогам п.5 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - Лист-згоду на збір та доступ до персональних даних за формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації – не надано. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати – Лист-згоду на збір та доступ до персональних даних за формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.