Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 585 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 926,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zhokl.com.ua/ |
| Контактна особа: | Сорокун Оксана Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | zakupkazttender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вул. Червоного Хреста, 3 |
0 |
Шановний Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації. 2. Учасником надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг №3.1/565 від 24.04.2025 де не зазначена інформація про транспортування біоматеріалу до лабораторії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно пункту 14 Додатку №1 до тендерної документації передбачено: «Учасник повинен надати підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації.» 2. Відповідно пункту 1 розділу ІІІ Додатку №3 до тендерної документації передбачено: «1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці надати: 1.1. виписку з Балансу або виписку з інвентарної картотеки; 1.2. ІХГ дослідження буде виконуватися автоматичним методом. Для документального підтвердження надати копії документів саме того обладнання на якому будуть виконуватися аналізи ІГХ (Документ права власності на обладнання або договір оренди обладнання або договір суборенди обладнання, повірка обладнання або інший документ або гарантійний лист, декларація відповідності); 1.3. Транспортування біоматеріалу до лабораторії забезпечується за рахунок Виконавця. Надати копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту або надання послуг з транспортування (кур’єрської доставки) – для підтвердження можливості доставки матеріалів для досліджень. Наявність у учасника власного автотранспорту повинна бути підтверджена копіями свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у учасника орендованого автотранспорту або надання послуг з кур’єрської доставки повинно бути підтверджена копіями договорів оренди або послуг.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. надати підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації. 2. привести у відповідність Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг №3.1/565 від 24.04.2025.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.