Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 623 276 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 232,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 25675242 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альона Плічук |
| Телефон: | +380362620556 |
| E-mail: | tenderosvita21@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Соборна 30 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Cтаном на сьогодні є вже укладений договір за результатами повторно проведеної процедури відкритих торгів на виконання послуг «Проведення періодичних медичних оглядів працівників закладів дошкільної освіти Рівненської міської територіальної громади») та працівники закладів дошкільної освіти вже проходять медичні огляди, відповідно відсутня потреба щодо виконання цих самих аналогічних послуг по процедурі з ідентифікатором в електронній системі - UA-2025-04-14-011873-a.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 20-06-2025, 10:39 по 01-07-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури закупівлі «Проведення періодичних медичних оглядів працівників закладів дошкільної освіти Рівненської міської територіальної громади» було допущено помилку, а саме неправильно визначена кількість осіб, які потребують періодичного профілактичного медичного огляду та неправильно визначена сума закупівлі, у зв’язку з чим у Замовника відпала потреба в цій закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-04-2025, 17:20
Період оскарження:
з 29-04-2025, 17:21 по 10-05-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до пп. 1.1.1. Додатку 2 Тендерної документації Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, якщо надає довідку, в якій підтверджує наявність необхідної матеріально-технічної бази, в тому числі будівель, відповідного обладнання для надання послуг (у т.ч.: флюорограф), підтверджену копіями документів на право власності та/або право користування, оренди. У вашій тендерній пропозиції відсутні копії документів на право власності та/або право користування, оренди матеріально-технічної бази, відповідно до вашої довідки про перелік основних засобів на балансі. Відповідно до технічної специфікації до ТД Учасник повинен надати перелік лабораторних досліджень крові. У Вашій тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність лабораторії, прошу надати інформацію де будуть проводитися дослідження передбачені цією закупівлею та наявність ліцензії на лабораторію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.