Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 101 918,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 019,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Криворізький ОД" ДОР" |
| ЄДРПОУ: | 01986380 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Артамонова Оксана Іванівна |
| Телефон: | +380679411984 |
| E-mail: | onko2020@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50048, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41 |
1 |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (КП «Криворізький ОД» ДОР») ПРОТОКОЛ уповноваженої особи 14.04.2025 м. Кривий Ріг №Т-6/3 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ДУ "Дніпропетровський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" від імені якої діє ВСП "Криворізький районний відділ Державної установи "Дніпропетровський ОЦКПХ МОЗ" (ЄДРПОУ 38529287) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з проведення бактеріологічних досліджень за кодом ДК 021:2015: 85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (ДК 021:2015: 85145000-7 – «Послуги медичних лабораторій») за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-02-005477-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно вимог наведених у додатку 2 до ТД щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: -Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2. - В якості документального підтвердження трудових взаємовідносин з учасником надати: накази про прийняття на роботу з повідомленням про прийняття працівника на роботу або оригінал цивільно-правового договору або іншого документу щодо підтвердження трудових взаємовідносин Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2, але не надано в якості документального підтвердження трудових взаємовідносин з учасником надати: накази про прийняття на роботу з повідомленням про прийняття працівника на роботу або оригінал цивільно-правового договору або іншого документу щодо підтвердження трудових взаємовідносин на працівника Учасника Позігун Інну, фахівця з дослідження факторів навколишнього середовища санітарно-гігієнічної лабораторії. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати в якості документального підтвердження трудових взаємовідносин з учасником надати: накази про прийняття на роботу з повідомленням про прийняття працівника на роботу або оригінал цивільно-правового договору або іншого документу щодо підтвердження трудових взаємовідносин на працівника Учасника Позігун Інну, фахівця з дослідження факторів навколишнього середовища санітарно-гігієнічної лабораторії. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Заступник генерального директора з ЕП (уповноважена особа) Оксана АРТАМОНОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.