Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 760 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 605 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 802,50 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Нестеренко |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | lilydaloz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
3 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Відповідно Додатку 1.6 до Додатку 3 ТД Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Форма «ЛИСТ-ГАРАНТІЯ» відповідно до форми наведеної в Додатку. На виконання вимог викладених у Додатку 1.6 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції не надана дана інформація. Просимо усунути зазначені невідповідності. 2. Відповідно Додатку 1.7 до Додатку 3 ТД Учасник повинен надати Документи у складі тендерної пропозиції про субпідрядника/співвиконавця якщо він буде залучати такого (-их) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг: 1. Довідка в довільній формі з зазначенням інформації про повне найменування такого субпідрядника/співвиконавця (кожного), якого Учасник планує залучити до виконання послуг; 2. Витяг ЄДРПОУ щодо кожного субпідрядника/співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання послуг; 3. Копія ліцензії або інших дозвільних документів субпідрядника/співвиконавця які вимагаються у складі тендерної документації за допомогою яких Учасник планує надавати відповідно послуги (при наявності); 4. Довідка в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання, працівників відповідної кваліфікації, матеріально-технічної бази. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На виконання вимог викладених у Додатку 1.7 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції не надана дана інформація. Просимо усунути зазначені невідповідності. 3. Згідно вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, Учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо, позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: - ДОГОВІР № 368 від 08.10.2024 року з усіма додатками. АКТ наданих послуг (згідно пп.3.3.; 4.3; 4.4 договору № 368 від 08.10.2024 року) та позитивного ВІДГУКА від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці Учасником в складі тендерної пропозиції не надано. Просимо усунути зазначені невідповідності. 4. Відповідно Додатку 1.3 до Додатку 3 ТД передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції подає заповнений «лист-згоду з проектом договору» відповідно до форми наведеної в Додатку. На підтвердження вимог викладених в Додатку 1.3 до Додатку 3 ТД Учасником, в складі тендерної пропозиції надано ЛИСТ-ЗГОДА в якому зазначено невірно предмет закупівлі. Просимо усунути зазначені невідповідності. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства. Документи подані Учасником на виправлення невідповідностей повинні бути підписані КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.