Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 908 408 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 542,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 37441694 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Слизько Михайло Володимирович |
| Телефон: | 38 |
| E-mail: | mykhailo.slyzko@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03165, Україна, Київська область,Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 7 |
6 |
1.1. перелік виявлених невідповідностей: пунктом 16 додатку 1 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити реєстр поданих документів. Учасником надано у складі пропозиції реєстр поданих документів, у якому зазначені деякі документи, яких немає у складі тендерної пропозиції, поданої учасником: свідоцтво платника ПДВ, Сертифікат ISO 9001, сертифікат на харчування, сертифікат на проживання; 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 16 додатку 1 тендерної документації; 1.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: Додатком 1 тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пунктом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації до предмета закупівлі (необхідні технічні, якісні, інші вимоги до предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати таблицю відповідності вимогам Замовника з коментарем Учасника щодо кожного пункту вимог Замовника, що подається Учасником за формою додатка 2 тендерної документації. Інформація надається по кожному пункту. Надана інформація завіряється підписом керівника Учасника та печаткою (вимога щодо печатки не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). На виконання даної вимоги учасником подано у складі пропозиції таблицю відповідності вимогам Замовника, проте дана таблиця містить невідповідності/неточності щодо підтвердження виконання певних вимог, а саме: - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги щодо строку надання послуг: протягом 2025 року, але не пізніше 15.12.2025 (остання дата виїзду із санаторно-курортного закладу). Учасником у коментарі зазначено підтвердження виконання вимоги щодо строку надання послуг, проте зазначений 2024 рік; - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги щодо забезпечення проживання осіб у двомісних номерах, при цьому у кожному номері повинні проживати не більше 2-х осіб. Учасником у коментарі зазначено підтвердження виконання вимоги лише щодо того, що у кожному номері будуть проживати не більше 2-х осіб; - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги, що в учасника є потужність відповідно до обсягу закупівлі, на яку подається пропозиція. Потужність закладу - практична здатність санаторно-курортного закладу надати послуги з санаторно-курортного лікування у обсязі та на умовах визначених цією тендерною документацією, з урахуванням строку надання таких послуг. Зазначити загальну кількість осіб, яких заклад може прийняти одночасно відповідно до вимог цієї тендерної документації. Учасником у коментарі зазначено загальну кількість осіб, яких заклад може прийняти одночасно відповідно до вимог цієї тендерної документації - 300 осіб, та кількість двомісних номерів — 85. Зазначена учасником загальна кількість осіб, яких заклад може прийняти одночасно відповідно до вимог цієї документації, не відповідає зазначеній кількості двомісних номерів. - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги до послуг харчування, зокрема дотримання санітарних норм та правил. Учасником у коментарі зазначено підтвердження виконання іншої вимоги до послуг харчування (зазначено кратність харчування); - Замовником вимагалося у пункті 9 розділу щодо вимог до послуг лікування додатку 2 тендерної документації підтвердження, що за умовами лікування захворювань органів дихання, у разі необхідності відповідно до захворювання буде забезпечено: функціональну діагностику; інгаляції; спелеотерапія або галотерапія; процедури теплолікування; консультацію отоларинголога за призначенням терапевта; Учасником у коментарі не зазначено інформацію по позиції інгаляції; 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 додатку 1 тендерної документації; додаток 2 тендерної документації; пункт 9 додатку 2 тендерної документації 2.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 3 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації замовника (необхідні технічні, якісні, інші вимоги до предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати документи, зокрема: копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів, а саме: за наявності лікування мінеральними водами - мінеральних вод; за наявності в санаторному закладі пелоїдотерапії - лікувальних грязей. У разі використання привізних лікувальних грязей або мінеральних вод, надати документ, що підтверджує їх наявність у кількості достатній для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі наявності власних мінеральних вод, лікувальних грязей або інших природних лікувальних ресурсів – надається засвідчена копія спеціального дозволу (ліцензії) на право користування надрами. На виконання даної вимоги учасником надано копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів мінеральних вод та лікувальних грязей, договір постачання лікувальних ресурсів (мінеральні води та розсоли для ванн), договір купівлі-продажу лікувальних грязей, довідку про наявність лікувальних грязей та мінеральних вод у достатній кількості для надання санаторно-курортних послуг. Предметом договору купівлі-продажу лікувальних грязей, наданого учасником, є купівля-продаж продукції TM Sivash (грязь мулова сульфідна лікувальна затоки Сиваш). В той же час надані учасником копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів лікувальних інших грязей, а саме: пелоїдів озер Ріпне та Сліпне Слов’янського родовища. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 додатку 1 тендерної документації 3.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 3 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації замовника (необхідні технічні, якісні, інші вимоги до предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати документи, зокрема: сертифікат відповідності послуг з тимчасового розміщення (проживання), виданий уповноваженим органом з сертифікації, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції, сертифікат відповідності послуг харчування, виданий уповноваженим органом з сертифікації, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції. У складі пропозиції учасника міститься інформація про надання цих документів, у таблиці відповідності технічній специфікації та в реєстрі поданих документів, проте у складі пропозиції вищезгадані документи відсутні. 4.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 додатку 1 тендерної документації 4.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи відповідно до вимог тендерної документації. 5.1. перелік виявлених невідповідностей: Додатком 1 тендерної документації передбачено, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема пунктом 4 додатку 1 тендерної документації передбачено подання довідки, яка містить інформацію про учасника процедури закупівлі, а саме: повне найменування; юридична адреса; поштова або фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок (iban), назва банку, в якому відкритий рахунок); тел./факс/моб.тел.; e-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). У наданій учасником довідці відсутня інформація про посаду керівника підприємства та його П.І.Б.. 5.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4 додатку 1 тендерної документації. 5.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.