Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 36 960 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 184,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38101070 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Владислав Редькович |
| Телефон: | +380684270231 |
| E-mail: | 8dprch.vl@mns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 44500, Україна, Волинська область,Камінь-Каширський р-н., м. Камінь-Каширський, вул. Героїв УПА, буд. 2 |
2 |
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги код ДК021:2015 85110000-3 (Послуги періодичного медичного психіатричного огляду, у тому числі на вживання психоактивних речовин з видачею довідки № 100-2/о)», процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-004653-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», необхідних для забезпечення надання послуг замовнику учасник у складі пропозиції надає довідку, що містить наступну інформацію про працівника(ів): Посада, прізвище ім’я по-батькові, форма трудових відносин (вказати підставу), досвід роботи на займаній посаді, освіта або кваліфікація (вказати підтверджуючі документи). В складі пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ надано довідку про наявність працівників, яка не містить інформації про прізвище ім’я по-батькові, форма трудових відносин (вказати підставу), досвід роботи на займаній посаді, освіта або кваліфікація (вказати підтверджуючі документи), що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Підпунктом 3 пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації перебачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений учасником). В складі пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ в складі пропозиції на надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ шляхом надання в складі пропозиції: 1. Довідку про наявність працівників, яка містить інформацію про прізвище ім’я по-батькові, форма трудових відносин (вказати підставу), досвід роботи на займаній посаді, освіта або кваліфікація (вказати підтверджуючі документи). 2. витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.