Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про обсяг, місце та строки надання послуг) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 182 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 910 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
| ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
| Телефон: | 380487744243 |
| E-mail: | i.polischuk@sar.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ДП «АМПУ», Одеської філії ДП «АМПУ» адміністрації Одеського морського порту містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.У складі тендерної пропозиції Учасником надано договір № 3096-П-ОДФ-20 від 24.12.2020, який надано в якості наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Але строк дії цього договору автоматично пролонгується. Таким чином, немає можливості перевірити повне виконання зазначеного договору. У п. 1.2 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії двох, зазначених в довідці, договорів з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (акт приймання передачі послуг тощо). *Аналогічним договором вважається Договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Надати завірену копію зазначеного в довідці, договору з документами передбаченими умовами договору, які підтверджують повне його виконання (акт приймання передачі послуг тощо). 2. Відсутній підписаний проєкт договору про закупівлю відповідно до п. 8 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 8 Додатку 2 Тендерної документації передбачено подання Учасником підписаного проєкту договору про закупівлю (зазначення вартості договору та заповнення додатків не обов’язкове), як погодження укласти договір в редакції, запропонованій Замовником та гарантія виконання його на умовах, викладених в зазначеному проєкті договору). Учасник повинен надати підписаний проєкт договору про закупівлю. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель завіреної копії зазначеного в довідці, договору з документами передбаченими умовами договору, які підтверджують повне його виконання (акт приймання передачі послуг тощо), підписаного проєкту договору про закупівлю. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.