| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 652 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 262 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01993256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорів Тетяна Володимирівна |
| Телефон: | 380342527744 |
| E-mail: | economist_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Вулиця ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 132 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
Згідно ДОДАТОК №1 до Тендерної документації Розділ 3. Перелік інших документів/інформації, які надаються учасником пункту 7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг - 4.Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Надана довідка з вказуванням не нашої потреби. Прошу привести у відповідність Довідку №26/02-2025-7 вiд 26 лютого 2025 poкy згідно закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.