Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01984636 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Ірина Гончар |
| Телефон: | +380955565044 |
| E-mail: | antistress333@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документаці, розділ 2, пп 2.2; 2) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник має надати інформацію щодо забезпеченості забору біоматеріалу та надання лабораторних послуг працівниками відповідної кваліфікації (надати завірені відповідним чином копії документів про кваліфікацію працівників); - З метою проведення термінової діагностики та надання своєчасної медичної допомоги медичний чи діагностичний заклад Учасника, що виконує діагностику, повинен мати цілодобовий режим роботи та приймати біоматеріал в ургентному порядку, у тому числі у нічний час; 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - копії документів про кваліфікацію працівників; - підтверджуючий документ про цілодобовий режим роботи медичного чи діагностичного закладу Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.