Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 242 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 210 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гудзь Ліна |
| Телефон: | 380989285923 |
| E-mail: | linahudz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
2 |
1)Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -Відповідно П.7 пп.7.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається, якщо тендерна документація подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Учасником подано наказ на відпустку генерального директора і призначення на тимчасове виконання обов’язків генерального директора Державної установи «Тернопільського обласного центру контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України». 2)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довіреність або доручення на тимчасове виконання обов’язків генерального директора.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.