Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 174 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 740 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ""Луцькводоканал"" |
| ЄДРПОУ: | 03339489 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://Vd.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Наталія Пасічник |
| Телефон: | +380673344480 |
| E-mail: | vdzakypku@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
3 |
ПРОТОКОЛ № 39 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 11:00 год. 27.02.2025 р. ПРИСУТНІ: Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про усунення невідповідностей в документах учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: ID: UA-2025-02-12-012156-a 1. На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників), на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель , було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема відсутні: наступні документи: - опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (Статуту) в зв’язку з тим що копію статуту не містить відмітки державного реєстратора П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” , п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИЛА: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників). 2) Вимагати від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей): - опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (Статуту) в зв’язку з тим що копію статуту не містить відмітки державного реєстратора Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О..
ПРОТОКОЛ № 36 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 16 30 год. 25.02.2025 р. ПРИСУТНІ: Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про усунення невідповідностей в документах учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕСКУЛАП - ПЛЮС"по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: ID: UA-2025-02-12-012156-a 1. На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ПП "ЕСКУЛАП - ПЛЮС" по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників), на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "ЕСКУЛАП - ПЛЮС" по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель , було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції ПП "ЕСКУЛАП - ПЛЮС" по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема відсутні: наступні документи: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” , п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИЛА: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП "ЕСКУЛАП - ПЛЮС" по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників). 2) Вимагати від ПП "ЕСКУЛАП - ПЛЮС" надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей): - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О..
ПРОТОКОЛ № 33 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 13 00 год. 24.02.2025 р. ПРИСУТНІ: Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про усунення невідповідностей в документах учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЧМЕД" по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: ID: UA-2025-02-12-012156-a 1. На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ПП "НАЧМЕД" по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників), яка за результатом аукціону є найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "НАЧМЕД" по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель , було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції ПП "НАЧМЕД" по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема відсутні: наступні документи: - інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 цієї тендерної документації, а саме: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (в договорі наданому у складі тендерної пропозиції відсутній розділ 10, тобто наданий договір не в повному обсязі); - - копію акредитаційного сертифікату. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” , п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИЛА: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП "НАЧМЕД" по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників). 2) Вимагати від ПП "НАЧМЕД" надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей), - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (в договорі наданому у складі тендерної пропозиції відсутній розділ 10, тобто наданий договір не в повному обсязі); - копію акредитаційного сертифікату. Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.