Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 377 303,86 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 886,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Перечинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41625530 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Ердик |
| Телефон: | +380508398851 |
| E-mail: | natalja.erdyk74@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89200, Україна, Закарпатська область,Перечинський р-н., м. Перечин, вул. Ужанська, буд. 19 Б |
1 |
Встановлено такі невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації: 1. У довідці № 12 від 13.02.2025 року (файл «Аналогічний договір_compressed.pdf») про досвід виконання аналогічних договорів предмет договору, як вимагалось формою довідки, зразок якої наведено у тендерній документації (пункт 1 розділу ІI. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», не зазначено. Також у цій довідці вказано документи, що підтверджують виконання договору – акти виконаних робіт. Слід наголосити на тому, що на підтвердження виконання вищевказаного договору учасник – ТОВ «ПРЕВЕНШН» - у складі тендерної пропозиції подав не акти виконаних робіт, а акти наданих послуг, оскільки предметом договору є надання послуг. 2. У поданій учасником довідці № 11 від 13.02.2025 року про наявність матеріально-технічної бази (файл «мат тех. оснащення.pdf».) зазначено 4 найменування обладнання, та зазначено: «власне, інвентаризаційний опис». Необхідно звернути увагу на те, що пунктом 2 розділу ІI. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагалось: «2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним рухомим та нерухомим майном, обладнання, техніки, устаткування, приладів тощо, дійсні та чинні, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. 2.3. На підтвердження відповідності обладнання тощо, яке буде використовуватись у наданні послуг, вимогам законодавства про охорону здоров'я Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідні документи (санітарний паспорт/сертифікат/декларація тощо).» Разом з цим, учасником – ТОВ «ПРЕВЕНШН» вищевказані вимоги тендерної документації у повному обсязі не виконано, оскільки у складі документів тендерної пропозиції інвентаризаційного опису на вказане обладнання учасником не подано (чим не підтверджено наявність у власності обладнання). Окрім того, на підтвердження відповідності обладнання тощо, яке буде використовуватись у наданні послуг, вимогам законодавства про охорону здоров'я Учасником документи подані вибірково, не на всі найменування обладнання, зазначеного у довідці а саме: наявний санітарний паспорт лише на рентгенівський кабінет та інструкція на крісло гінекологічне. На інші два найменування обладнання – електрокардіоргаф Heaco ECG600G та кушетку Paramedic – документів (санітарний паспорт/сертифікат/декларація тощо) не подано. Натомість у складі тендерної пропозиції подано документ – гарантійний талон без ідентифікації його належності до якого-небудь найменування обладнання, зазначеного у довідці, та паспорт на кушетку іншого виробника/моделі, ніж та, що зазначена у довідці. Таким чином, встановлено невідповідності документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а тому наявні підстави для повідомлення учаснику про невідповідність та висунення через електронну систему закупівель вимоги про усунення недоліків. У звязку з цим: 1. Повідомити учаснику відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників» ДК 021:2015: 85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-05-009368-a), - ТОВ «Превеншн» - про невідповідності в документах, поданих у складі тендерної пропозиції. 2. Висунути ТОВ «Превеншн» через електронну систему закупівель вимогу про усунення невідповідностей шляхом подання у встановлений Особливостями строк інформації/ документів: 1) відповідну довідку, яка б містила всі необхідні (передбачені пунктом 1 розділу ІI. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції») та правильні дані щодо досвіду виконання аналогічних договорів; 2) довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність приміщень, техніки, устаткування, обладнання, приладів тощо, необхідних для надання послуг, визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, типу моделей, технічного стану, а також із зазначенням майнового права/підстави користування за наведеною у пункті 2 додатку 3 до тендерної документації формою та відповідних цьому обладнанню документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази згідно підпунктів 2.2. та 2.3. пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.