Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУДНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 01991961 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Клименчук Марина Анатоліївна |
| Телефон: | 380671613526 |
| E-mail: | maroxavolk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 13200, Україна, Житомирська область,Чуднів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі про графік роботи закладу, контактні дані закладу та відділень, де будуть здійснюватися відповідні дослідження (пункт 3 Додатку 2 тендерної документації). 2. ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції не надали забезпечення видачі архівного матеріалу (скельця та блоки) при необхідності. (пункт 7 Додатку 2 тендерної документації). 3. ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, копії договорів про утилізацію біологічного матеріалу за 2023 та 2024 роки з актами виконаних робіт не менше 3-х до кожного договору та договір на 2025 рік.) (пункт 8 Додатку 2 тендерної документації). 4. ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист про можливість зберігання вологого архіву вказаного матеріалу протягом трьох років) (пункт 11 Додатку 2 тендерної документації). 5. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пункт 3 Додатку 2 тендерної документації. 2. пункт 7 Додатку 2 тендерної документації. 3. пункт 8 Додатку 2 тендерної документації. 4. пункт 11 Додатку 2 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Довідку у довільній формі про графік роботи закладу, контактні дані закладу та відділень, де будуть здійснюватися відповідні дослідження. 2. Надати документальне підтвердження забезпечення видачі архівного матеріалу (скельця та блоки) при необхідності. 3. Надати гарантійний лист, копії договорів про утилізацію біологічного матеріалу за 2023 та 2024 роки з актами виконаних робіт не менше 3-х до кожного договору та договір на 2025 рік.) 4. Копію фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) та копію фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за 2024 рік. 5. Надати гарантійний лист про можливість зберігання вологого архіву вказаного матеріалу протягом трьох років).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.