Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 585 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 925 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 13648033 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шаган Василь Михайлович |
| Телефон: | 380677638469 |
| E-mail: | vmshagan@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Медична, будинок 17 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п.3 розділу 3 додатку 1 тендерної документації : «Підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5 , подається учасником як згода з його умовами». Учасник надав проект договору у файлі з назвою «Додаток №5 Проєкт договору.docx», однак він не був підписаний, що свідчить про невиконання даної вимоги. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.