Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 691 290 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 93 456,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01981224 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костянтин Шевчук |
| Телефон: | +380382656137 |
| E-mail: | hoodkkt2016@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Пілотська,1 |
2 |
Продовження терміну розгляду тендерної пропозиції на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Послуги з гістологічних та інших досліджень для Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради)» до 20 робочих днів. 14.01.2025 року код Оголошення UA-2025-01-14-004124-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Послуги з гістологічних та інших досліджень для Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Послуги з гістологічних та інших досліджень для Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛМЕДГРУП» (39694982). Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до положень частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю оголошених процедур закупівель та великим обсягом документів тендерної пропозиції у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника викликана у зв’язку із необхідністю більш детального вивчення документів тендерної пропозиції учасника на відповідність умова тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛМЕДГРУП» (39694982) до 20 робочих днів. ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛМЕДГРУП» (39694982) до 20 робочих днів 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до положень частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 14.01.2025 року код Оголошення UA-2025-01-14-004124-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Послуги з гістологічних та інших досліджень для Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Послуги з гістологічних та інших досліджень для Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • Товариство з обмеженою відповідальністю "СІЛМЕДГРУП" (40108929). Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником розглянуто пропозицію - Товариства з обмеженою відповідальністю "СІЛМЕДГРУП" (40108929). Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "СІЛМЕДГРУП" (40108929) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з зазначенням найменування медичних виробів які будуть залучатися до надання послуг (марка та виробник), їх кількості, стану, тощо. Обов’язкова наявність наступних медичних виробів дозволених для використання в медичній практиці у встановлений Законом спосіб, не менше: - станції заливки парафінових блоків модульного типу з охолоджувачем; - гістопроцесора для проводки тканин; - санного або ротаційного мікротома; - автомата для фарбування тканин; - мікроскоп; - водяна баня, для розправлення зрізів. На виконання вказаних умов тендерної документації Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 7 – Автомобільний транспорт з холодильною установкою для здійснення доставки зразків що досліджуються (Вантажний – спеціалізований фургон ізотермічний ЗАЗ Lanos, обладнаний холодильно-тепловою установкою ALEX ORIGINAL TR1000), що в свою не відповідає умовам підпункту 1.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. ІІ. Відповідно до підпункту 4.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію звіту про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітний рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки), не менше ніж 93% від очікуваної вартості предмету закупівлі з відміткою контролюючого органу або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. На виконання вказаних умов тендерної документації Учасником надано фінансову звітність мікропідприємства за 2023 рік згідно форми № 1 - мс та форми № 2 - мс (файл «28. Баланс та звіт про фінансовий результат 2023 рік з квитанцією.pdf»). Згідно вказаної фінансової звітності чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт та послуг) за вказаний період складає 17 385,20 тис. гривень. Разом з тим, умовами підпункту 4.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надання звіту про фінансові результати за останній звітний рік. Згідно пункту 33.1. статті 33 Податкового кодексу України податковим періодом визнається встановлений цим Кодексом період часу, з урахуванням якого відбувається обчислення та сплата окремих видів податків та зборів. Згідно підпункту 34.1.1. пункту 34.1. статті 34 Податкового кодексу України Податковим періодом є календарний рік. Загальноприйнятим вважається, що календарний рік - період часу, який починається 1 січня та закінчується 31 грудня. З урахуванням того, що процедура закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Послуги з гістологічних та інших досліджень для Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради)» оголошена в 2025 році, останнім звітним роком є 2024 рік. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копію звіту про фінансові результати або податкова декларація з податку на прибуток або декларація платника єдиного податку, за останній звітний рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки), не менше ніж 93% від очікуваної вартості предмету закупівлі з відміткою контролюючого органу або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами, що в свою чергу не відповідає умовам підпункту 4.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. ІІІ. Відповідно до абзацу 2 пункту 3.8.1. частини 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) надання послуг (робіт) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг (робіт), які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість послуг (робіт), що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у гривнях (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника. На виконання вказаних умов тендерної документації Учасником надано довідку про те що учасник буде залучати субпідрядні організації/співвиконавця № 19 від 15 січня 2025 року (файл «38. Довідка про залучення субпідрядника.pdf» архіву «38. Довідка про залучення субпідрядника.pdf.asice.zip»). Згідно вказаної довідки Учасник планує залучити до виконання договору Товариство з обмеженою відповідальністю «СІ ЕС ДІ ЛАБ». Орієнтована вартість послуг (робіт), що будуть виконуватися співвиконавцем у гривнях складає - 6 597 300,00 (шість мільйонів п’ятсот дев’яносто сім тисяч триста гривень) грн. без ПДВ, та у відсотковому співвідношенні до ціни тендерної пропозиції складає - 35,30%. Згідно форми тендерної пропозиції № 5 від 15 січня 2025 (файл «1. Додаток 1 Цінова 1.pdf» архіву «1. Додаток 1 Цінова 1.pdf.asice.zip») загальна вартість пропозиції Учасника складає 18 597 320,00 грн. без ПДВ. Враховуючи вищевказане, у Довідці № 19 від 15 січня 2025 року (файл «38. Довідка про залучення субпідрядника.pdf» архіву «38. Довідка про залучення субпідрядника.pdf.asice.zip») наявна арифметична помилка, адже інформація про орієнтовану вартість послуг (робіт), що будуть виконуватися співвиконавцем у гривнях та у відсотковому співвідношенні до ціни тендерної пропозиції не відповідає одна одній, що в свою чергу не відповідає абзацу 2 пункту 3.8.1. частини 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариству з обмеженою відповідальністю "СІЛМЕДГРУП" (40108929) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "СІЛМЕДГРУП" (40108929) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати оновлену інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з зазначенням найменування медичних виробів які будуть залучатися до надання послуг (марка та виробник), їх кількості, стану, тощо, виробника холодильно-теплової установки ALEX ORIGINAL TR1000 щодо позиції № 7 – Автомобільний транспорт з холодильною установкою для здійснення доставки зразків що досліджуються ; • надати копію звіту про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітний рік (2024 рік), які підтверджують обсяг доходу (виручки), не менше ніж 93% від очікуваної вартості предмету закупівлі з відміткою контролюючого органу або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами; • надати оновлену довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг (робіт), які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість послуг (робіт), що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у гривнях (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.