Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 360 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 01998644 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олеся Усатенко |
| Телефон: | +380668589366, +380486621201 |
| E-mail: | balta_crb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66101, Україна, Одеська область,Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у якому зазначити інформацію про відповідний дозвільний документ. 2. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійні листи щодо якості наданих послуг та вимог, які зазвичай застосовуються до послуг даного виду, а також, що вартість послуг включає в себе всі витрати, пов’язані з предметом закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 1, 6 та 7 розділу 1. Загальні вимоги Додатка №2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Медико-технічна специфікація": "1. Послуги за предметом закупівлі повинні надаватися у порядку, встановленому законодавством України, із дотриманням вимог підзаконних актів, стандартів, та інших документів, що регламентують даний вид послуг. Учасник, який має намір надавати відповідні послуги повинен мати в наявності спеціальний дозвіл (ліцензія) на надання відповідних видів послуг з охорони здоров’я. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції в якому зазначити інформацію про відповідний дозвільний документ, а також скановану копію відповідного дозволу (ліцензії). 6. Якість наданих послуг відповідає чинним нормативним актам (для даного виду послуг) на території України, та вимогам, які звичайно застосовуються до послуг даного виду. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. 7. Вартість послуг повинна включати всі витрати, пов’язані з предметом закупівлі, сплати податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції." Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано вище зазначену інформацію та/або документи. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, завантажити через електронну систему закупівель перелік інформації та/або документи, що вимагаються : 1) Документи у вигляді гарантійних листів, у яких Учасник підтверджує вимоги визначені тендерною документацією Замовника, а саме: пунктами 1, 6 та 7 розділу 1. Загальні вимоги Додатка №2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.